2013. július 1., hétfő

10,

Úgy döntöttem hogy beugrok a parkba és sétálok egyet,úgyis korán van még.Jó sokan vannak a parkba ,nem is értettem.Gondoltam körül nézek,mi ez a nagy forgalom.
Ekkor jutott eszembe hogy ma van a Tavaszi fesztivál.Hát persze,ezért vannak ennyien.
Körülnéztem mik vannak,ezen a tavaszon.Vásárok,játékok(óriáskerék,dodzsem,stb.)és koncertek.
Úgy döntöttem hazamegyek és átöltözök és aztán visszajövök.Felhívom Tesst hátha ő is jön.
Sajnos nem tud jönni mert az új pasijával megy moziba,nem meglepő.
Hazamentem letusoltam és átöltöztem.

Lefele menet összetalálkoztam anyáékkal.
-Szia Ashlye.Hova mész?.-kérdezte anya
-A tavaszi fesztiválra:-mondtam vidáman
-huh,de jó kedved van-jegyezte meg apa gunyosan ,de ez most nem zavart.
-Meg vannak a képek így már csak lakást kell találnom.
-Mi is láthatjuk a képeket?-kérdezte anya
-Tessék-vettem elő és nyomtam a kezébe nyomtam a képeket
Ők nézték pár percig.majd anya sírva a nyakamba borult.
-Olyan büszke vagyok rád.
Apára néztem ő mit szól hozzá.
-Szerintem..is ..izé elég jó.
-Oh csak nem megdicsértél.-mosolyogtam
-Na jó inkább menj.
-Oké sziasztok-köszöntem el.
Elindultam a park felé.Mikor odaértem már minden kész volt és villadozó fények borították a az egész parkot.

Már vagy fél órája sétálgattam és jól éreztem magam.Vettem magamnak egy turmixot is.Csak barangoltam amikor is valaki nekem jött.
-Jaj,sajnálom..-szabadkozott
-Semmi baj...-mikor megláttam ki az lefagytam,
-Szia Ash.
-Szia Ian
Nem tudom mit keres itt,de nagyon örültem,hogy itt van.
-Hogy-hogy itt vagy?-kérdeztem
-Kikapcsolodok egy kicsit.Te?Egyedűl vagy?
-Én is csak kikapcsolodok.És egyedűl jöttem-válaszoltam.
Még pár percig csak bámultuk egymást,én a magam részéről úgy döntöttem nem töröm meg a csendet majd ő.Úgy látszik bevált a stratégiám mert kis idő mulva megtörte a csendet.
-Van kedved velem tartani?-kérdezte közben köhintett néhányat.
-Igen persze,menjünk.-mosolyogtam rá.
Lehajtott fejjel elindult de láttam hogy mosolyog.
Csöndesen sétálgattunk úgy gondoltam hogy nem fog megszólalni,így nekem kell dumálnom.Sebaj az úgy is megy.
-Ian mióta dolgozol fotosként?-.feltettem a legegyszerűbb kérdést.
Picit gondolkodott aztán így szolt.
-Hát elöszőr az apám azt akarta hogy orvos legyek ezért jelentkeztem az orvosira fel is vettek,de aztán abba hagytam,mert rájöttem hogy fotozni szeretek és így fotos letttem.-kicsi szünetett tartott megnézte értem-e amit mond.-az apámnak ez nem tetszett így elköltöztem otthonról és azóta nem tartom az apámmal a kapcsolatot.Az anyumat néha felhívom.
Kicsit töprengtem hogy hány éves lehet ha már ennyi mindent csinált.
-Nem akarok tapló lenne de hány éves vagy?-kérdeztem.
Látszott rajta hogy mosolyog a kérdésemen.
-26.-válaszolta.
Ezek után kicsit csönd volt de most ő törte meg a csendet.
-Miért akarsz elköltözni a szüleidtől.-a kérdés váratlanul ért .Kicsit gondolkodtam.
-Tudod nem rég költöztünk ide és ott kellett hagynom a barátaimat,és az apám megint munkát kapott máshol név szerint New Yorkba és azt akarják hogy költözzünk oda,de én nem akkarok megint új életet kezdeni.-fejeztem be a mondandóm
Látszólag elgondolkodott a válaszomon.
-Hány éves vagy Ashly?-kérdezte töprengve.
-Pár hét múlva 18.-feleltem boldogan.
Ezek után megint beált a kínos csend.Amit ismét ő tört meg.
-És mi van a sulival?
-Most még tavaszi szünet van.Jövő héten újra suli.Utána még pár hét és vége.-mondtam
-Utána mit fogsz csinálni? -kiváncsiskodott.
-Hát ezt még nem tudom.-válaszoltam őszintén mivel tényleg nem tudtam.
-Szerintem legyél modell,minden adotságod megvan.-ugy látszik megbánta hogy ezt mondta mert lehajtotta a fejét én meg persze rögtön  rákvörös lettem.
-Még gondolkodom rajta.-mentettem a helyzetet.
Ian meghívott egy fagyira utána csendesen sétálgattunk végül leültünk e dombra és néztük a tüzijátékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése