2013. július 18., csütörtök

22

Reggel mikor felkeltem azt éreztem hogy valaki át karol. Először megijedtem, de aztán rájöttem hogy ez csak Ian.
Egy darabig csak feküdtem és  élveztem az érintését,de végűl elkezdtem unatkozni.Így elhatároztam hogy elmegyek sétálni.
Nehezen,de végül sikerült kibújnom az ölelésből, úgy hogy nem ébresztettem fel.
Gyorsan felöltöztem:

Lesétáltam szép lassan a partra,már most nagyon meleg volt.
Csak úgy elvoltam,élveztem azt ahogy a napsugarai simogatják a bőröm.Sétálgattam majd leültem egy farönkre.
Néztem ahogy a nap felkel.Nagyon szép látvány volt.
Egyszer csak valaki megfogta a vállam.
-Hova tűntél?-kérdezte
Én persze egy hatalmasat sikítottam.
-Nyugi csak én vagyok az Ian-mondta majd magához húzott.
-Ne ijeszteges!-förmedtem rá.
-Sajnálom,csak megijedtem mikor nem voltál reggel mellettem-mondta
Szóval hiányolt.Ez a gondolat boldoggá tett.
-Mennyünk enni.-húzott fel a rönkről.
Szép csendbe sétáltunk vissza a szálódába.
Ott már meg volt terítve.Megreggeliztünk,majd fel mentünk a szobába.
-Figyi Ash,nekem most kábé két órára el kell mennem.Segítek Samnek. Utána  viszont indulhatunk.
-Rendben.-mondtam csalódottan.
Odajött és nyomott egy puszit az arcomra majd elment.
Nem sokkal később valaki kopogott.
-Gyere.-üvöltöttem ki.
Ekkor Abby lépett be a szobába.
-Szia csajszi.-ölelt meg
-Szia mizujs?-kérdeztem ,mert csodáltam hogy nem a partnerével van.
-Csak dumcsizni jöttem.-mondta ,de láttam hogy ez nem igaz.
Hitetlenkedő pillantást vetettem rá.
-Na jó,Ian a lelkemre kötötte hogy ne hagyjalak unatkozni.-vallotta be
-Komolyan?-alig hiszem el .Iant ennyire érdekli mi van velem?
-Igen,nagyon fontos vagy neki,szerintem bejössz neki.-vigyorgott Abby.
Ezen az amin rengeteget agyalok.Most igaz vagy sem? Soha nem tudom mit higgyek. Olyan kiszámíthatatlan.
Egyszer ilyen másszor olyan.
Abbyvel jó sokat beszélgettünk.Mindenféle hülyeségről,gyerekkorunkról,pasikról.Én kerültem az Ian témát.Szerencsére sikerült is.
Abbyvel nem nehéz jóba lenni, tüneményes csaj.
nagyon jó és szerencsére gyorsan eltelt ez a két óra.
-Sziasztok lányok:-jött be mosolyogva Ian.
Ettől nekem is azonnal mosolyognom kellet.
-Szia,akkor én most megyek is.-köszönt el Abby.
Miután Abby kiment Ian leült az ágyra mellém.
-Na jól el voltál?-kérdezte
-Igen,Abby nagyon aranyos.-mondtam tettetve mint ha nem tudnám hogy ő küldte.
Úgy látszik be vette,mert már témát is váltott.
-Indulhatunk?-kérdezte.
-Igen,kész vagyok-válaszoltam.
Lent a portán kijelentkeztünk és bepakoltunk a kocsiba.
Az út elején elmeséltem mikről beszélgettünk Abbyvel,persze az Iannes részeket ki hagytam a meséből.
Miután elmeséltem,beállt az a bizonyos kínos csend.Ezt úgy oldotta hogy zenét kapcsolt.
Csendbe ültünk mikor az egyik kedvenc számom bekapcsolt.:
http://youtu.be/iEPTlhBmwRg
-Imádom ezt a számot-kiálltottam fel.
-Én is.-mosolygott
Felhangosította,és mind a ketten elkezdtünk énekelni.
Ez az út végig így volt kb.Ezeket énekeltük és rengeteget nevettünk.
Bruno Mars: Grenade
Rock Mafia: Big bang
Justin Bieber:Boyfrend
Justin Bieber Power.
Mikor megérkeztünk már mindketten teljesen feloldottunk.
Nagyon jól éreztük magunkat.Segített vinni a cuccokat.
Az ajtó előtt pakolt le ,mert ragaszkodtam hozzá,nem akartam hogy mindent ő csináljon így is mindenbe segített.
-Köszönöm szépen,hogy elhoztál és nagyon jól éreztem magam. -hálálkodtam
-Semmiség és én is jól éreztem magam.-öleltük meg egymást.
Egymásszemébe néztünk és még mindig közel álltunk egymáshoz.Egyszer csak elkezdett közelíteni felém,mikor már majdnem összeért a szánk gyengéden megfogta az arcom,a számra nézett utána a szemembe aztán megint a számra,majd végül ajkaink összeértek.A szánk egyszerre mozgott ritmusosan,a nyelve engedélyt kért a bejutáshoz amit meg is kapott.Én beletúrtam a hajába és húztam közelebb,azt akartam hogy még közelebb legyen hozzám.Úgy éreztem mintha préri tűz söpört volna végig bennem.Nem akartam hogy vége legyen,de sajnos a levegő hiánya miatt szét kellett válnunk.
Egymásra néztünk majd elmosolyodtunk, Ian nyomott egy gyors puszit a számra
-Hétfőn találkozunk.-mondta  majd elment
Szép lassan betámolyogtam a házba majd az ágyamra vetettem magam.
Úristen ez velem történt?! El se hiszem.Istenem de jó volt.
Egész délután a fellegekbe jártam,nagy nehezen tudtam csak elaludni,mert izgatott voltam hogy holnap megint látom.Azzal nyugtattam magam minnél hamarabb elalszom annál hamarabb látom őt.Így sikerült elaludnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése