2013. június 19., szerda

9, A fotók

Reggel kicsit későn keltem a szüleim már elmentek.Úgy döntöttem hogy lemegyek csinálok magamnak valami fincsi reggelit.Salátát csináltam:


Miután megettem ittam egy kávét aztán behuppantam a Tv elé.Valami hülye sorozat ment de nem akartam semmit csinálni,csak pihizni.Bambulásomból a telefon csörgése zavart meg.
-Hallo!Ki az?-szoltam bele
-Szia Ian vagyok?-szolt gyönyörű hangján.
Uram atyám!!!Vajon miért hívott?? Mit szeretne?
-Halo Ash ott vagy még?
-Persze!!-hazudtam-Miért hívtál?
-Tudod mondtam tegnap hogy ma kész lesznek a képek.-jaj tényleg milyen hülye vok hogy elfelejtettem-és arra gondoltam hogy délután három körül bejöhetnél érte?
-Jó persze az megfelel:-mondtam lelkesen.
-Oké szia várlak
-Szia
Ránéztem az órára már kettő van igyekeznem kell.Felmentem,gyorsan letusoltam és hajat mostam.Utána felpróbáltam egy csomó ruhát.valamiért nagyon izgatott voltam hogy láthatom lehet hogy csak kiváncsi voltam a tegnapi témának a megoldására.De az is lehet hogy egyszerűen csaklátni akartam ezt a helyes srácot.
Végül ezt a ruhát választottam.

Ezek után ki akartam sminkelni magam de nem talátam a smink cuccomat.Egyből tudtam hogy a hogomhoz kell mennem aki folyton lenyulja.Igazam is lett.Fel kéne írnom jegyzetbe hogy nyírjam ki.
Na végül így sminkeltem ki magam .Nem akartam túlzásba vinni.

Ezek után elindultam.Gyalog mentem nem akartam hogy túl hamar odaérjek,nehogy azt higyje hogy sietek hozzá.Pedig ez nagyon így van.
Mikor odaértem már nagyon izgatott voltam,hogy újra láthatom nem is értem magam ez nem én vagyok.
A portás megint segített eligazodni.Felmenetem,de Iant sehol se találtam.Vajon hol lehet? Gyorsan elmentem Abbyhez a stylesthez.
-Szia Ash.Mi járatban vagy itt?.-ölelt meg
-Szia Iant keresem.nem látad?-kérdeztem
-Nem,de miért keresed?Csak nincs valami köztetek?-bökött oldalba
-Nem dehogy!!Ne szorakozz!Csak a képekért jöttem.
-Ja az más.Sajnálom nem láttam-szongyolodott el
-Azért köszi szia-mondtam,átöleltem és elmentem.
Most mit csináljak?Hiszen már három óra van.Biztos csak késik.várok egy kicsit.
Leültem az előtérbe egy fotelbe.A percek csak teltek,és teltek és teltek.
...5perc..10perc...15perc...
Meguntam és dühösen felálltam és elindultam hazafelé.Beszálltam a liftbe.Nagyon mérges voltam.Miért mondta hogy jöjjek ide ha nem is lesz itt?Mit szorakozik velem?
Éppen leért a lift és szálltam volna ki belőle,amikor megláttam Iant.
-Szia Ash.Hova mész.-még kérdezi a kis bunkó
-Már vagy fél órája dekkolok itt és várlak.-közöltem vele a tényeket flegmán.
-Bocsánat,csak neked is kértem másolatot hogy elted emlékbe vagy a barátodnak ad-mondta bűnbánóan
Nagyon szégyeltem magam.Ő csak kedves akart lenni én meg bunkón elküldtem.
Közben beszálltunk a liftbe és felmentünk.
-Ian,kérlek ne haragudj.-kértem bocsánatot
-Áh,semmi tényleg.
-De bunko voltam,nem kellett volna.amugy nincs barátom.
-Aha,értem.
felértünk és én meg se tudtam szólalni olyan kínosan éreztem magam.
-Tessék itt vannak a képek.Nagyon jók lettek.
Rájuk néztem és mint ha nem is én lettem volna nagyon jók lettek.
                            


                           

   


               
-Na hogy tetszik?.-nézett rám
-Hát ezek ..fantasztikusak lettek .-öleltem meg örömömbe.
Kicsit furin nézett rám.Meg is bántam.
-Jaj,sajnálom.-húzottam el tőle.
-Semmi baj.-mondta kicsit kínosan.
Még pár percig kinos csendbe álltunk,de végül megtörte a csendet.
-Amúgy Ash szereztem még egy  munkát neked.-mondta és biztatóan mosolygott
-Komolyan? De miért?.-nagyon meglepődtem.Úgy láttam hogy meglepi a kérdésem.
-Hát mondtam hogy tehetséges vagy és halottam hogy kell a munka mert különben el kell menned.-mondta
-Honnan tudod ezt?
-Hallotam a lányoktól,tudod nagyon pletykásak.
Ezen csak mindketten mosolyogtunk.
Komolyan érdekli hogy mi lesz velem?Ez nagyon jól esett.
-Amugy milyen témáju lesz a fotozás.-kiváncsiskodtam
-Arról szól hogy miért fontos a barátság.Igy ketten lesztek a fotozáson.
-Köszönöm szépen hogy segítesz-hálálkodtam.
-Szivesen szolj ha bármi másba segíthetek.-mondta
-Viszont sajnos most mennem kell Ian,de még találkozunk.
-Szia.-köszönt el és megölelt.
Ez nagyon meglepett de nagyon jól esett.Az ölelés jó hosszan tartott.A hasa és a háta nagyon izmos volt.
Elindultam hazafele.Nagyon boldog voltam.

1 megjegyzés: