2013. július 18., csütörtök

21,

Csak csendebe ültem és gondolkoztam,és figyeltem hogy alszik.Mikor meguntam a csendebe ücsörgést, úgy döntöttem elmegyek lezuhanyozni.
Vagy fél órát tusoltam majd begöndörítettem a hajam és engedtem hogy kibontva a vállamra omoljon.
Mikor kimentem láttam hogy Ian a ágyon ül és csak gondolkodik.
-Felébredtél.-kérdeztem.
Persze hogy fenn van, hisz látod.Milyen hülye kérdés ez?
-Igen,lassan indulni kell a halba.-mosolygott.
-Rendben.-mondtam
Kikászálódott az ágyból megigazította a haját és már indultunk is a halba.
Már csak pár emberre vártunk,mikor mindenki megérkezett, Sam elkezdte:
-Na emberek, mivel ilyen jól teljesítettétek a mai feladatot, jutalmat kaptok.-itt kicsit megállt majd elővett egy dobozt-minden pár húz egyet és csak a szobájába olvassa el.Mivel mindegyiken egy étterem helyszíne van de titok,mert mindenkié más,így senki nem tudja hova megy a másik.-magyarázta mosolyogva Sam.
-Na akkor sorba gyertek ide-emelte fel a dobozt.
Mindenki egyesével odament és húzott.
-Húzz te-súgta Ian.
Én bólintottam majd szép csendben oda mentem.Kihúztam egy cetlit és elindultunk felfele.
Mikor a szobába értünk leültünk az ágyra és lassan kinyitottam.
Kék laguna vendéglő,olvastam magamban.
-Az egy jó hely:-mondta Ian
-És mit vegyek fel?-érdeklődtem
Kicsit gondolkodott.
-Valami elegánsat.-mondta -Én megyek letusolok.
-Rendben.-válaszoltam.
Ian már bent is volt a fürdőbe.Mivel én már letusoltam, elővettem a sminktükröm és kisminkeltem magam és megcsináltam a hajam.
Ezek után álltam a böröndöm előtt és tanakodtam hogy mit vegyek fel.
Smink:

Haj:

Ruha:

Miután mindennel kész voltam,még gyorsan felvettem egy fülbevalót,épp ekkor jött ki Ian a fürdőből.
Atyaég milyen jól néz ki.

Csak bámultuk egymást.Végül ő szólalt meg először.
-Gyönyörű vagy.-mondta.
-Oh..köszi.Te is jól nézel ki..pirultam el.
-Indulhatunk?-kérdezte.
-Persze.-mosolyogtam.
Elindultunk kifele mindenhol kinyitotta nekem az ajtót.A szálloda előtt egy autó várt minket ami az étteremhez vitt.

Nagyon szép volt.A pincér azonnal az asztalunkhoz kísért minket.
Leültünk és rendeltünk.A legegyszerűbbet rendeltem.
-Na és milyen az első tréninged?-kérdezte
-Jó,sokkal közelebb kerültem egy pár emberhez.-válaszoltam
-Mint például?-kíváncsiskodott.
-Abbyhez,Samhez,.....hozzád.-válaszoltam és közben lehajtottam a fejemet.
Úgy láttam nem volt ínyére való a válaszom.De vajon miért?Nem értem.
E közben megérkezett a rendelésünk.Kínos csendbe elkezdtünk enni.
Nagyon kényelmetlenül éreztem magam ,mindig ez a hülye kínos csend.
-Nagyon szép ez a hely.-jegyeztem meg.
-Igen,szerintem is.Bár még csak egyszer jártam itt.-mondta.
Láttam hogy egy fájó emlékre gondol.Biztos a volt barátnőjével volt itt.
Lassan befejeztük és rendeltünk desszertet.
Egyszer csak megszólalt egy romantikus szám.
http://youtu.be/JF8BRvqGCNs
Hirtelen Ian felállt én meg csak néztem,aztán oda állt mellém és a kezét felém nyújtotta és megkérdezte:
-Van kedved táncolni?-mosolygott
A kérdése  nagyon meglepett,de azért megfogtam a kezét és elindultunk a táncparkett felé.
Csak néhány szerelmes pár táncolt.Én nem tudtam mit csináljak,szerencsére Ian tudta és átölelte a derekam és közelebb húzott magához.Én autómatikusan a nyaka köré fontam a kezem.
Egy ideig egymás szemébe néztünk és követtük az ütemet majd meguntuk és én a mellkasára hajtottam a fejem és csak billegtünk.
Mikor vége lett a számnak elváltunk egymástól és vissza sétáltunk az asztalunkhoz.
Csendbe ettük meg a desszerteket csak néha néztünk egymásra és csak mosolyogtunk.Tisztára mint az ovisok.Majd lassan haza indultunk.
Szépen lassan felsétáltunk a szobába.Én átvettem a pizsamámat és bebújtam az ágyba.
Kicsit késöbb Ian is csatlakozott.Nyomott egy puszit az arcomra és elaludtunk.
Érzem hogy lesz valami ,nagyon várom már a holnapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése