2013. július 1., hétfő

13,

Gyorsan felöltöztem ,de nagyon ideges voltam,hogy vajon mi történik.Azt se tudtam hogy mit csináljak miután felöltöztem.Maradjak itt vagy menjek le a kocsihoz?Az biztos hogy nem szabad Iant megkeresnem,hiszen nem véletlenűl mondta hogy majd jön.De vajon ide vagy a kocsihoz?
Úgy döntöttem várok pár percet és ha nem jön akkor a kocsihoz kell mennem.
Vártam tíz percet,de meguntam,ezért összeszedtem a cuccaim és elindultam.
Kicsit félve léptem ki,féltem hogy talizok Maxel.A folyosón megjobban féltem,főleg mikor ordítozást hallottam.Azonnal földbe gyökerezett a lábam.
Ekkor Ian lépett ki egy szobából és fel volt repedve a szája.Jaj ne ezek szerint verekedett.
Rögtön felém jött idegesen én még mindig rémülten és földbe gyökerezett lábakkal álltam.
-Mondtam,hogy várj meg.-ripakodott rám.
Én nagyon megijedtem a hangja miatt és amikor megragadta a karomat és elkezdett a liftfelé rángatni.
Már majdnem elsirtam magam. A liftbe már elengedte a karom.Mikor leértünk viszont megfogta a csuklóm  és az autóig rángatott.
-Szálj be-utasított
Már nem is akartam tiltakozni inkább csendbe engedelmeskedtem.
Elindultunk és tudtam hogy nem kell már vele lennem sokat,de ez a dolog kicsit idegesített mert a legbelűl vele akartam maradni,de ezt magamnak se akartam bevallani.
Egyszer csak azon kaptam magam hogy nem is erre lakom .Merre visz?
-Hova megyünk?-kérdeztem
-Le kell nyugodnom  és gondolom van pár kérdésed.
Hát tényleg van pár kérdésem például honnan ismeri Maxxat és miért utálja ennyire.
Megérkeztünk egy parkba.Itt leparkoltunk és innen gyalog mentünk tovább.Megérkeztünk.

Egy győnyőrű helyre jöttünk.Ha nem lettek volna ilyen körülmények még romantikus is lenne.
Mikor beültünk akkor láttam hogy Ian szája még mindig vérzik.Ezért elővettem egy vizes rogyot a táskámból.És már nyultam az arca felé amikor megállított.
-Hé mit csinálsz.-kapta el a csuklom
-Ne hisztizz én hagytam hogy erőszakosan rángass,és elhurcolj ide szóval csönd-mondtam határozottan.
Úgy látszik hogy meglepte határozottságom így csendbe maradt én meg letisztitottam a sebet.Arra lettem figyelmes hogy a kezemet bámulja.
-Mi az?
-Azt én csináltam?-kérdezte lehajtott fejel és a kezemre mutatott ahol volt egy lila folt.
-Igen de nem fáj-mondtam
-Sajnálom- mondta,majd gyengéden megsimitotta a lila foltot.Erre én kicsit felsziszentem.
-Na nyugodtan kérdezz-mondta-mire vagy kiváncsi?
-Honnan ismered őt?-tudta hogy Maxre gondolok.
-Hát egy helyen dolgoztun elöször nem vagyok rá büszke de elöszőr akt fotokat csinálta-itt kicsi szünetett tartott,láttam hogy szégyeli magát.-de amikor rá jöttem hogy a lányokat tárgyként kezelik kiléptem.s mivel a társam volt ezért pipa volt.
-És miért utálod?-ugy látszik hogy kitapintottam a legérzékenyebb témát.
Gondolkodott hogy válaszoljon-e,de én biztatóan megfogtam a kezét.
-Hát miután idejöttem rá egy évra megismertem egy lányt Alexat.-hát nem csoda hogy kínos téma-beleszerettem és hát kölcsönös volt így összejöttünk.Egyszer aztán összevesztünk így nem akarta hogy én fényképezzem és megkérte hogy Max csinálja.Én tudtam hogy nem lesz jó vége és késön értem oda...-itt nem bírta tovább a kezébe temette az arcát.
Én rögtön oda mentem és átkaroltam.
-Mi történt?
-Mikor odaértem már csak Alexa volt ott és zokogott az a szemét megerőszakolta,utána felkerestem Maxat és megvertem.-nagyon ideges és szomorú volt egyszerre.
-Mi lett Alexaval?-kérdeztem.
-Ezek után elköltözött egy másik városba és nem hallottam azóta róla semmit.-itt már nem bírta tovább elbőgte magát.
Nagyon tehetetlennek éreztem magam,csak öleltem szorosan.Így ültünk még tíz percig.
-Nem kellett volna elmondanom
-Dehogy nem örülök hogy elmontad-biztattam
-Kérlek vigyázz vele.-mondta elhaló hangon.
-Rendben.
Kicsit csendbe ültünk végül így szolt.
-Na gyere Ash kezd hideg lenni hazaviszlek.-húzott fel  a padról.
Ekkor megcsörrent a telefonja.
-Sajnálom Ash,de nem tudlak hazavinni,be kell mennem.
-Semmi baj hívok majd egy taxit.
-Majd én kifizetem. 
-Nem dehogy is,megmentettél ma.
-Jó de vigyázz magadra.
-Rendben ,és köszönök mindent.
-Semmiség,majd találkozunk-ölelt meg.
-Szia Ian-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.
Ezzel elindultam tényleg hívtam egy taxit már hét óra volt mire hazaértem.
Anyával anyi volt a beszélgetésem hogy elmondtam hogy nem találtam lakást aztán felmentem letusoltam aztán mikor épp feküdtem le akkor felhívott Tess.
Azt mondta hogy van egy jó híre de eköbb én meséljem el mi volt.Elmesélet az egész napot csak kicsit kiszépítettem azt a részt hogy Ian barátnőjét erőszakolta meg halyette azt mondtam hogy egy ismerősét.Tess csak néha benyögött egy Uristen vagy Azta vagy Jaj de bátor.
Az ő híre viszont csodás volt talált egy lakást és már ki is vette biztam a választásába.Holnap délelött meg is nézem.
Mikor befejeztük a beszélgetést már feküdtem volna le amikor is kaptam egy SMS-t.Iantól!!
    Szia Ash!
Holnap lenne az igazi fotozás.Várlak 14:00-ra
                                                     Üdv.:Ian
 Gyorsan válaszoltam és lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése