2013. július 1., hétfő

11,

Néztük a tüzijátékot.Mikor vége lett rá nézteem az órámra és láttam hogy lassan indulnom kell mert holnap lakás nézésre megyek és korán kell kelnem.
-Figyi Ian nekem lassan mennem kell.-fordultam felé
-Jól van.Akarod hogy elvigyelek.-kérdezte
-Nem kell ne fáradj
-De szívesen és biztonságosabb itt parkolok nem messze.-makacskodott.
-Oké-adtam be a derekam -és köszönöm.
Ezzel el is indultunk.Az út csöndes volt én néha ránéztem és bámultam de amikor ő is rám sandított mindketten elkaptuk a tekintetünket.Lassan a házunkhoz értünk.
-Szép házatok van-jegyezte meg.
-Köszi ,remélem már nem sokáig.-mosolyogtam rá.
Már ki is pattant a kocsiból és nyitotta nekem az ajtót.egészen az ajtóig kisért.Ott kinos csendbe néztük a cipőnket.Végül én törtem meg a csendet.
-Jól éreztem magam ,köszi mindent.
-Én is jól éreztem magam-mondta
-Jó éjt Ian.-öleltem meg
-Szép álmokat Ash-ölelt vissza.
Reménykedtem hogy tovább tart az ölelés de sajnos csak pár máásodperces volt.
Bementem,már mindenki aludt.Így felmentem a szobámba hosszasan tusoltam,majd befeküdtam az ágyamba.
De nem tudtam még elaludni.A mai nap járt a fejembe hogy milyen jó volt és hogy miért gondolják hogy Ian bármit is tett a volt barátnőjével.Hiszen nagyon rendes srác csak kicsit zárkozott.miért tett volna bármit is hisz engem is haza hozott nehogy bajom essen,akkor hogy ártana annak akit szeret?
Ezekkel a gondolatokkal feküdtem le aludni.
*
Reggel amikor felkeltem úgy gondoltam még nem ölltözök fel elöbb lemegyek enni.
Lementem és anya már lent volt.
-Szia Ash.-mosolygott rám furcsán anya.
-Jó reggelt anya-pprobáltam nem csoodálkozni rajta.
Fogtam elővettem egy tányért ésettem egy tál müzlit.
-Milyen volt az estéd kicsim?-még mindig furin mosolygott.Ebbe meg mi ütött?
-Semmi, jó volt-válaszoltam.
-Ki volt az a fiú aki haza hozott?-hát innen fúj a szél.
Majdnem kiköptem a müzlimet.
-Sennki csak a fotósom.-tereltem a témát.
-És randiztatok?-faggatott anya.
-Nem dehogy!!-háborodtam fel-Csak találkoztunk és beszélgettünk és aztán haza hozott hogy ne essen bajom.-zártam le a témát.
-Rendes tőle-elmélkedett anya.
Én inkább felmente letusoltam és felöltöztem.


Elindultam.Tessel úgy beszéltük meg hogy a kávézóba talállkozunk.Körübelűl husz perc és ott voltam.
-Szia Tess.Hol kezdjük?.öleltem meg és vágtam a közepébe.
-Felhívtam pár albérletest és az elsővel félmóra múlva találkozunk a téren.-mondta.
Már el is indultunk.találkoztunk is egy nővel.Sajna túl drága volt a lakás.Végig ez ment egész nap lakásról lakásra jártunk nem találtunk semmit.Végül mivel nekem be kell mennem a  studióba,mert ma van a barát fotózás,el jöttem így Tess nézte meg az utólsó három házat.
Lehet hogy itt kell maradnom és megint el kell hagynom a barátaimat,a modell karieremet és Iant??
Ezekkel a gondolatokkal mentem be a fotozásra .
Abby gyorsan felöltöztetett és a másik lányt is Mellt.
 
Kedves lánynak látszott,így könnyű lesz a fotózás. El is indultunk de nagy megdöbbenésemre Ian sehol nem volt.
Helyette egy másik pasas volt körübelül 25 éves lehetett.

Ő is nagyon helyes volt.Úgy látszik itt csak helyes pasik fotoznak.Na de hol van Ian?
-Hello lányok.Ma én foglak titeket fotozni..-jött oda és megölelt minket.
-Hol van Ian?Nem mondták hogy másik fotos lesz.-makacskodtam.
-Nekem meg nem mondták hogy ilyen csini lányok fogok fotozni.-flörtölt velünk.
Mell meg csak vihogott,de én nem vagyok könnyű eset.
-Az én fotosom Ian-mondtam
-Na figyu kislány most vagy beálssz mint a csini kis barátnőd vagy elmehetsz.
Jó erre kicsit berezeltem a hanglejtésen és mivel kell a munka ezért szót fogadtam.
Elkezdődött a fotozás és tök hülye lezbikus pózokba kellet állnunk,ráadásul elküldte Abbyt és a saját stylestje  öltöztetett nagyon kínos volt mert alig volt rajtunk ruha.
Mikor újabb beállás következett azt vettem észre hogy Max ő a fotos,taperol.Éppen a fenekemre csapott amira én felsikitottam mert nagyon fájt,valaki bejött.
-Mi folyik itt??


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése