2013. július 1., hétfő

14,

Reggel nyűgösen keltem fel,mivel nem aludtam mert folyton rémálmom volt. A tegnap történtekről álmodtam egész éjjel.
Felöltöztem de nem akartam reggelizni,így is már elkellett volna indulnom.

Utközben vettem egy fánkot.Tessel úgy beszéltük meg hogy a park elött  találkozunk.
-Szia Tess.öleltem meg
-Szia Ash.-köszönt.
Már indultunk is egész utón csak Ianról kérdezgetett.
Nagyon izgatott voltam hogy látom a saját házunkat.És ráadásul a saját kulcsunkal mentünk be.
A ház nem volt olyan rossz,de szuper sem.
         Ash szobája
  Tess szobája
konyha
         fürdő
nappali

Két szoba volt benne egy nappali egy konyha és egy fürdő.
Nagyon megtetszett a ház még nézelődtem volna de sajnos mennem kell fotozásra.
Elköszöntem és settem hamarabb akartam beérni mint a másik csaj.Úgy tudom most is Mell lesz.Gyorsan bementem Abbyhez meg a többiekhez .Sajnos El most  nincs itt Londonba mert valahol máshol van fotozása.
Mikor beértem nagyon meglepődtem mivel Mell már ott volt és ráadásul Ian körűl legyeskedett.
Viszont úgy láttam hogy Ian hidegen hadja a probálkozását.
-Sziasztok.-köszöntem
-Hello.-köszönt flegmán a csaj látszólag nagyon nem tetszettem neki.
-Szia Ash.-jött oda Ian és ölelt meg.
Na ez végképp betett a csajnak.
-Lányok elkezdhetjük.-kérdezte Ian?
-Persze.-visitozott a csaj,én csak bolintottam és beálltam.
Ezzel a csajjal nagyon nehéz  volt dolgozni kibirhatatlan volt.De szerencsére egy órás munka után vége lett.
-Mára ennyy,szép munka volt.Ash idejönnél egy percre.
Mell nagyon nagy mosolyal kiment gondolta azért hív hogy leszurjo vagy ilyesmi.
-Tesssék?-mentem oda
-Semmi csak ma nagyon jó voltál és ragyogtál.Történt valami?
-Igen,megvan a lakás maradhatok.
-Hát ez nagyszerű.-örült ő is és megöleltük egymást.
Jó hosszasan öleltük egymást amikor is..
-Khm..na nekem mennem kell tessék ilyen itt a számom ha bármi kéne.-mondta a bármit kihangsulyozva és nyomott egy nagy puszit az arcára és aztán ki tipegett.
Én csak néztem meg se tudtam szólalni,nagyon ideges lettem.Legszivesebben megtépném a csajt.Igen féltékeny  vagyok.
Ian gyorsan terelte a témát.
-Szerintem holnap készen llesznek a képek de mivel szombat nem tudunk itt találkozni.
-Rendben akkor hol találkozzunk?-kérdeztem.
Örültem hogy nem itt kell takálkozni hanem egy nyugisabb helyen.
-Mondjuk a téren lévő kávézóba?-kérdezt
-Rendben,legyen három.
-Oké háromkor találkozunk-megöleltem
-Szia Ash.-mondta majd adott egy puszit az arcomra.
Ezen nagyon meglepődtem hogy most ő kezdeményezett.
Elindultam hazafelé.
Úgy döntöttem mivel Tess már elkezdett bepakkolni az új házba én is elkezdek.
Hazamentem és szerencsémre csak anya volt otthon.
-Szia Ash-köszönt
-Szia anya,képzeld meg van az új ház-örve
-Komolyan?Hol?-kérdezősködött
-A parktól nem messze.-mondtam
-Mikor veszitek ki?
-Már kivettük és a cuccaimért jöttem haza.-mondtam hatalmas vigyorral az arcomon.
-Huh,de gyorsan csináljátok a dolgokat.-mondta ledöbbenve anya
-Hát nem maradt választásunk mivel holnapután indultok.
-Jaj,ne is mond-mondta már a sírás szélén volt.
Oda mentem hozzá és átöleltem.
-Kérlek vigyázz magadra.-kérlelt anya
-Megigérem-pusziltam meg.
Még ölelkeztünk egy kicsit aztán elbucsuztam és felmentem pakolni.Úgy gondoltam hogy csak az olyan dolgokat hagyom itthon ami feltétlen kell holnapra.
Felhívtam Nicket hogy tud-e segíteni és azt mondta hogy szivesen segít.
Bepakoltuk a kocsijába a cuccaimat.Két fordulattal meg voltunk.
Este elmondtam apának is a hírt aki nem volt túl boldog hogy nem buktam el a feladaton.Felvilágosítottam őket arról is hogy holnap már az új házban alszok.
Na apa itt már teljesen kivolt hogy mi az hogy az utolso estéjüket itt nem velük töltöm.
Elmagyaráztam neki szépen hogy az estét velük töltöm(,ugyan is vacsizni megyünk),csak nem itthon alszom,sőt holnap után még ki is kisérem őket a reptérre.
Vacsi után segítettem anyának elpakolni aztán felmentem a szinte üres szobámba.Nagyon fáradt volta a sok pakolástól így azonnal elaludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése