2013. július 2., kedd

16,

Reggel  gyorsan felkeltem,mert úgy beszéltem meg anyáékkal hogy oda megyek a házhoz nyolcra.
Felőltöztem és már indultam is:

Már ott volt a taxi mikor odaértem és a cuccaik is.Mindannyian beszálltunk és irány a reptér.
Csak egy darabig maradhattam velük és el kellett bucsuznom tőlük.
Elöször a hugomtól köszöntem el,nagyonn fog hiányozni az őrültsége.
Utána anyától ő nagyon sírt és már én is.Ő is hiányozni fog.
Végül apától köszöntem el.
-Szia apa vigyázz a többiekre.-öleltem meg.
-Szeretlek kicsim vigyázz magadra.-érzékenyült el ő is ez ritka pillanatok egyike volt.
Megpuszilt és egy levelet adott a kezembe és csatlakozott a többiekhez.
Már csak a távolodó alakjukat láttam elmenni.Nagyon hiányozni  fognak.
Hívtam egy taxit és elindultam.Útközben elolvastam a levelet.
Kedves Ash!!
Sajnálom hogy ilyen apa voltam hogy nem szerettelek eléggé és mindent pénzel akartam megoldani.
Tudnod kell hogy nagyon szeretlek és nem azért adtam a feladatot hogy gonosz legyek 
hanem hogy elbukjál és velünk gyere.
Nagyon szeretlek.
Ui.A pénzt újból küldöm.100€
Szeretettel apa
Már a levél végére csak bőgtem.
*
Otthon sebes pakolásba kezdtem ,sietnem kell Ian egy óra múlva jön.
Összepakoltam ruhákat cipőket sminkeket ékszereket tisztálkodó cuccokat.Körübelűl egy háromnegyed óra múlva kész lettem.
Fogtam magam és le vittem a cuccaimat az utcára ,gondosan bezártam mindent és vártam Iant.
Ian pontba háromra ide ért.
-Szia Ian.-öleltem meg
-Szia Ash.Miért nem vártál meg le hoztam volna a cuccokat.
-Jaj,dehogy-.legyintettem le.
Már vittem volna a cuccom amikor Ian kiszedte a kezemből.
Könnyedén vitte először kinyitotta nekem az ajtót aztán be tette a cuccomat a csomagtartóba,majd bepattant a vezető ülésbe.
-Indulhatunk?-kérdezte vidáman
-Persze-válaszoltam mosolyogva.
Kicsi csönd állt be ezt úgy oldotta hogy zenét kapcsolt.
-Voltál már ott?-kérdezte
-Nem még soha,izgatott is vagyok.
-Nagyon szép hely,tetszeni fog-mosolygott.
-Sokszor voltál már itt?-kérdeztem
-Igen volt itt egy házam-válaszolta.
-És mi lett vele?-kiváncsiskodtam.
-Hát eladtam ,mert még akkor vettem amikor Alexaval együtt voltunk és mindig ide jöttünk.De nem akartam hogy rá emlékeztessen ezért eladtam.-válaszolta szomorúan.
Francba miért nem  tudom befogni azt a kiváncsi számat.
Megint csak csend,de most én tehetek róla.
-Mesélj a barátaidról.-kért
-Hát a legjobb barátnőmet már ismered Tesst,vele nagyon jóba vagyunk már első óta.Van egy máik legjobb  barátom Nick ő vele régen jártam-ekkor rám nézett-de rájöttem hogy csak barátok vagyunk.Ezenkívűl még El-lel vagyok nagyon jóba.-mondtam.
Kicsit töprengett.Aztán így szólt.
-Mi a hobbid?-kérdzet
Erre én csak mosolyogtam egyet.
-Mi az?-kérdezte
-Semmi de nem fogsz kinevetni?
-Nem ,igérem.
-Imádok focizni-nevettem el magam.
Erre belőle is kitört a nevetés.
-Hé, megigérted hogy nem röhögsz ki.-bögtem oldalba
-Bocs,de olyan nevetséges hogy téged elképzellek focizni-mondta nevetve
-Miért?
-Mert olyan kis törékeny vagy.
-Nem is , tudok kemény is lenni.-durciztam be
Kis csend.
-Volt már barátod?-kérdezte
Ezt úgy kérdezte mint ha pisis lennék.Nem vagyok már két éves.
-Persze,volt már egy pár,de csak egy komolyabb.-mondtam
-És megkérdezhetem hogy lett vége?
-Igen Jack megcsalt azzala lánnyal akit nagyon utálok ráadásul még engem állított be hibásnak.-mondtam szomorúan.
-Hogyan állított be hibásnak?-értetlenkedett
-Azt mondta hogy azért csalt meg mert nem vagyok elég szép és hogy mert nem engedtem neki hogy lefektessen.-mondtam és már majdnem sírtam.
-A szemét!-mondta
Látta hogy majdnem elsírom magamat ezért átnyúlt az ülésemhez és megfogta a kezem.
-Nyugi Ash,egy barom volt-próbált nyugtatgatni.
Nagyon jól estek a szavai.
-Mindjárt ott leszünk-mosolygott.
Tényleg fél óra út után meg is érkeztünk

Gyönyőrű volt. Ian egy kis utcába parkolt le egy gyönyörű ház elé.

Már este volt és szerintem mi voltunk az utolsok.
Ian kinyitotta nekem az ajtót és nem engedte hogy én vigyem a csomagaimat ezért,ő vitte.
Végig sétáltunk a köves ösvényen  egyenesen be a házba.Ott a portás eligazított minket hogy menjünk ki az udvarra és csak utána kapunk szobát.
Lepakoltunk és amikor ki mentünk az udvarra hirtelen csend lett és mindenki minket nézett.
-Ian,Ash sziasztok!Üljetek le kezdődik a pár választás.
Úgy is tettünk én a lányokhoz ő a fiukhoz.
-Na emberek mivel tavaly a lányok választottak most a fiúk jönnek,és ha egy lányt több fiú is választ akkor a lány dönt.-mondta Sam a fönökünk.
-Akkor kérdezem is.Joe ?
-Én Barbit választom.-mondta
-Mike?
-Én Alisont-válaszolta majd rákacsintott a lányra.
-Fil?
-Asht választom-mondta majd rám nézett.
-Kyle?
-Én Abbyt-mondta majd megpuszilta a lányt.
-Bill?
-Én a csodás Khristent-mondta nagy mosolyal.
-Ian?.-na itt mindenki kiváncsian várakozott.
-Asht.-mondta majd lehajtotta a fejét.
-Oké emberek akkor Mellt senki nem választotta.-nem véletlen gondoltam magamba-Ast pedig ketten.Tehát akkor a többi páros mehet is a portáshoz.Ash te meg válaszz- fordult felém.
-Iant választom.-mondtam majd mellé sétáltam.
-Hát ez nagyszerű,akkor menjünk pihenni.
Mi csendesen besétáltunk a portára,hogy elkérjük a kulcsokat.
-Egy pár?Mármint a tréningen-javította ki magát a portás.
-Igen-mondta Ian
-Akkor itt a szoba kulcs.-adott oda EGY kulcsot.
-Egyszobába leszünk?-kérdeztem
-Igen kishölgy.
Bologattam egy köszönömöt majd elindultunk a szoba felé.
A mi szobánk volt az a szoba ami pont a tengerre nézett csak egy  baj volt vele csak egy ágy volt.
Ez nagyon sokkolt.
-Ian csak egy ágy van-mondtam
-Tudom,de nyugi a kanapén alszom.-mondta mosolyogva.
Gondolom a képemen mosolygott.
-Nem dehogy is elég nagy ez az ágy elférünk mindketten.
-Nem zavar?-kérdezte
-Nem dehogy is.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése