2013. július 3., szerda

18,

Reggel valami keményet éreztem a fejem alatt ami mozgott.
Uristen ez Ian melkas!!Vajon fent van már?Mit szól hogy hozzábujtam?
És hogyan bújtam hozzá?
Szép lassan kinyitottam a szemem és probáltam úgy csinálni mintha most keltem volna fel.
Szóval mocorogtam és lavettem róla a fejem és a kezem.
-Jó reggelt-mondta vidáman.
Ezek szerint nézte ahogy alszom és nem is lett mérges.
-Jó reggelt-adtam az ártatlant,mintha nem is tudnék arról hogy rajta feküdtem.
-Cukin alszol.-mondta
-Jah azt képzelem.-mondtam
Erre csak mosolygott és kiszált az ágyból.
-Fél óra múlva kész kell leni,mert reggeli.
-Köszi én nem vagyok éhes-mondtam
-Jó én elmegyek fürdeni aztán lemegyek.
Bolintottam majd visszafeküdtem és visszaaludtam.
Mire felkeltem már Ian nem volt ott,de hagyott egy levelet.
Lementem enni,ha kész vagy gyere le az udvarra
                                                  Ian
Szuper akkor elkezdek öltözni.Gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem.

Leindultam az udvarra,mikor odaértem már mindenki ott volt szinte.
Mindenki párban ült egy-egy padon.
Gyorsan odamentem és leültem Ian mellé.
-Tessék hoztam neked egy müzli szeletet-adta át.
Jaj de kedves.
-Köszönöm.-vettem el töle.
Kicsit még csöndbe beszélgetett még mindenki ,mikor jött Sam.
-Na emberek mindenki tudja a játék szabályokat és a játék lényegét-mindenki bolintott-ha valamelyik páros nem csinálja meg büntetést kap.
Mindenki hevesen bologatott.
-Ki kezd önként jelentkező?--kacsintott Sam
-Majd mi.-ugrott fel Abby.
Sam bolintott,majd Abby oda ment a dobozhoz és húzott egy cetlit.
-Mit szeretsz a partneredbe?-olvasta fel a cetlit.
-Én a kedveségét.-mondta abby
-Én a pörgését.-vigyorgott Kyle
-Jó inentől körbemegyünk.-mondta Sam
Utána jött még Barbi és Joe,nekik puszit kellett adni egymásnak.
Azután Mike és Elison jött,nekik el kellett mondani hogy mit csináltak este.
Ezek után mi jöttünk.Ian oda sétált a dobozhoz.
-Mit szerettek  egymás külsejébe?-olvasta fel Ian.
Hát igen mi kapunk ilyen kérdést csak.
-Én Ash szemét szeretem.-mondta
-Én...ö..az arcát.-mondtam
Jaj de idióta vagy Ash!Hogy mondhatsz ilyen hülyeséget.
Gondolkodásomból az ébresztett fel hogy mi jövünk ismét.
Most én mentem oda a dobozhoz és húztam.
-Puszild végig a társad nyakát.-olvastam fel
Én ilyeten Ianre néztem.Ő látta a félelmet a szemembe és ő kezdte.
Lassan végig puszilta a nyakamat nagyon jól csinálta,éreztem hogy kiráz a hideg erre ő mosolygott a nyakamba egyet.
Ezek után én következtem lassan velkezdtem pillangó puszikat nyomni a nyakár a néha egy-egy hosszabat is belerakta.Éreztem hogy libabőrös lett,ez nekem nagyon tetszett hogy ezt váltom ki belőle.
Mikor kész lettem mindenki elkezdett Huu-zni.Nagyon elpirultam.
Körülöttem zajlott a játék de én csak a feledatunkra koncentráltam.
Most Ian ment a dobozhoz.
-A mai napon kézen fogva kell mennetek-olvasta fel a feladatot.
Lassan vége lett a játéknak,még annyi feladatunk volt hogy öleljük meg egymást.Azt is nagyon élveztem.
Kézen fogva felsétáltunk a szobánkba hogy készülődjünk.
-Na hogy tetszett a játék.-kérdeztem
Jaj ne erre mit válaszoljak most?
-Mert szerintem egész jó volt-mosolygott rám.
-Szerintem is.-mosolyogtam én is.
Ebbe maradtunk majd elkezdtünk készülődni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése