2013. július 9., kedd

19,

Szép lassan készülődtünk,néha egymásra mosolyogtunk.
Én a ruhám alá vettem a fürdőruhámat.

Miután kész lettünk kézenfogva elindultunk,de csak mert muszáj volt.
A többiek a kapuba várakoztak már,mi is csatlakoztunk hozzájuk.
A parton elmentünk egy aranyos étterembe.
 
Én Ian és Abby közé ültem. Nagyon finomat ettem.
Sam rendezte a számlát és így szólt.
-Na fiatalok menjünk a strandra-mosolygott.
Mindenki örvendezett,akár a gyerekek.
Elindultunk én és Ian egymásmellé cuccoltunk tőlünk nem messze meg Abbyék voltak.
Miután lepakoltunk levetkőztünk.

Ian levette a poloját.Na ez az amit nem szabadott volna látnom.
Olyan jól nézett ki,majd elolvadtam.Annyira kidolgozott volt a felsőteste,azt hittem ott olvadok el.
-Ash jösz?-kérdezte Ian.
Oh remélem nem vette észre hogy bámulom.
-Nem köszi szerintem majd késöbb most napozok.-mondtam neki.
Szerencsére már sikerült le vennem a szemem a testéről.
Be ment a vízbe én meg tényleg napoztam,betettem a fülhallgatóm és élveztem a napsütést.
Már vagy tíz perce napoztam amikor valaki mellém ugrott.
-Abby?-a szívbajt hozta rám.
-Szia csajszi beszélgessünk.-lelkesedett.
Én csak bolintottam és felültem. Sejtettem hogy mit fog kérdezni.
-Na mi van köztetek Iannel?-kérdezte,majd oldalba bökött.
Hogy tudtam hogy erről fog kérdezni.
-Semmi csak jóba vagyunk.-mondtam
-Persze én meg egy egyszarvú vagyok.-mondta hitetlenkedve.
Kicsit gondolkodtam hogy elmondjam neki hogy...vagy ne...
Hisz vele vagyok itt a legjobban.Na jó!
-Hát nekem kicsit bejön,mert kedves és jóképű és..-itt sohajtottam egyet.
-Kicsit?-huzta fel az egyik szemöldökét.
-Na  jó nagyon is,de ezt nehogy elmond neki-fenyegetőztem.
-Miért ne,hisz akkor összejöhetnétek.--ábrándozott
-Mert Ianek nem jövök be.-mondtam elszontyolodva.
-Dehogy is nem.-mondta
Erre felcsillant a szemem.
-Ezt honnan veszed?-kiváncsiskodtam
-Ahogy rád néz ahogy veled viselkedik-válaszolta.
 -Jaj ne butáskodj,mindenkivel így bánik .legyintettem le.
Hisz ez így is van.
-Nem dehogy!tudod nála sok lány beprobálkozott,de veled többet foglalkozik,mint az összes modelljével.
Komolyan?Ezt nem hiszem el.Talán többet jelentek neki mint egyszerű modelje?
-Na sok sikert csajszi,nekem mennem kell.-mondta,majd elszaladt Kylehoz.
Én csak csendbe ültem és próbáltam felfogni az egész beszélgetésünket.
Egyszer csak valaki megfogta a vállamat. Én persze erre sikitottam egy nagyot.
-Jaj nem akartalak megijeszteni-kért elnézést.
-Semmi baj.-mosolyogtam rá
-Nagyon jó a víz -mosolygott.
-Jó akkor én is megmártozom.-mosolyogtam rá.
Felpattantam és már mentem is be a vízbe.És Ian is velem!!??
Nagyon kellemes volt a víz.Szép lassan besétáltam míg nem derékig ért a víz.
De Ian eltünt melőlem.Hova lett?
Egyszerre csak eltünt alólam a föld és beleborúltam a vízbe.
Mikor feljöttem a víz alól Ian mosolygott rám.
-Na milyen a víz?-vihogott.
-Hát dudod jobban szeretem ha a fülembe nincs víz.-mondtam fanyarúl.
-Hát majd legközelebb figyelek.-mondta huncutan.
Hát ha így állunk nekem is meg kell szivatnom.Ó már tudom is.
Elkezdtem beljebb úszni hogy pont a válamig érjen a víz Ian persze jött utánam mosolyogva.
Na most megkapod.
-Úristen Ian a víz elvitte a fürdőruha felsőmet.-mondtam majd gyorsan a mellem elé kaptam a kezem.
Persze a fürdő ruhám rajtam volt,de meg kellett szivatnom.
-Hogya,jeszus-mondta majd hátat fordított.
Alig bírtam nevetés nélkűl.
-Segítesz megkeresni?-mentem hozzá közelebb.
-Persze -látni kellet volna a képét.
Nem bírtam tovább nevetés nélkül.Elröhögtem magam.
-Most mi olyan vicces?-nézett rám kéedően.
Én felálltam hoyg lássa meg van a fürdőruhám.
-Látnod kellet volna a képedet.-röhögtem el magam.
-Marha vicces-durcizott.
-Szemet szemért,fogat fogért.
-Ez kihívás?-kérdezte
Erre én csak lefröcsköltem és ebből kialakult egy jó nagy vizi csata kettőnk közt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése