2013. július 3., szerda

17,

Lassan pakolgattunk ki. Ian próbált kerülni és egymáshoz se szóltunk.Ez nagyon rosszul eset nekem.
Éppen a fürdőbe pakolásztam,Ian meg a hálóba,amikor Abby jött be a szobába.
-Sziasztok,Jöttök a partra bulizni?-kérdezte
-Én nem mehetek még kiskorú vagyok.-mondtam
Ezen mindenki meglepődött és egyszerre rám néztek.Mi az?Nem vagyok olyan rossz lány és nem is engednének be.
-Hát jó.Ian?-fordult Ianhoz Abby
Kicsit gondolkodott majd így szolt.
-Én is maradok.-mondta majd rám mosolygott.
Abby csak értetlenűl nézett ránk majd ki ment.Én meg rögtön Ianhez fordultam.
-Nem kell itt maradnod velem.
-Nincs kedvem most bulizni.-terelte a témát.
Ennyi volt a beszélgetésünk pakolás közben.Lassan mind a ketten befejeztük.
-Ash nem megyünk le sétálni a partra?-kérdezte majd lehajtotta a fejét.
-De menjünk.Csak átöltözöm-mondtam mosolyogva.
Hurrá sétálunk!Uristen olyan vagyok mint egy ovis.
Bementem a fürdőbe és felöltöztem a hajam mmeg csak kibontottam és fésültem rajta egy kettőt.

Lesétáltunk,majd szóltunk a portásnak hogy elmentünk.
Gyönyörű volt éjszaka a part.Csak az volt a kár hogy csendbe voltunk,milyen meglepő.
Szerintem Ianek komunikációs problémája van vagy nem társasági ember.
Hisz soha sem beszél csak ritkán.
-Na hogy tetszik ez a hely?-kérdezte
-Gyönyörű a ház,maga a város és a part meg leírhatatlanul csodás.
-Hát igen ez az egyik legszebb hely Angliában-ábrándozott.
Gondolkodtam milyen témát hozzak fel.
-Mik lesznek holnap a programok?-kérdeztem
-Hát elöször reggel nyolckor reggeli,azután ilyen feladat osztó feladatok,ebédelni lemegyünk a partra és utána fürdés az esti program még titok.
-Mi  az a feladat osztó?.-kérdeztem
-Hát olyan hogy páronként leülünk és van egy doboz és onnan kell kihúzni a feladatokat a pároknak.
Kicsit gondolkodtam ,ez olyasmi mint a felelsz vagy mersz csak párba.
Alig várom már a holnapi napot.
Kicsit megálltunk és néztük a  holdat.Én oda sandítottam Ian-re.Baromi cukin nézett ki.

Annyira kiváncsi vagyok miért engem választott.De nem szegezhetem neki a kérdést az bunkoság lenne.
-Min gondolkozol?-kérdezte
-Semmin-hazudtam gyorsan
-De látom hogy valami van,nyugodtan mond-biztatott.
Hát ha már itt tartunk megkérdezhetem.
-Hát csak azon gondolkodom,hogy miért engem választottál párnak.-tettem fel magamnak a kérdést.
Kicsit gondolkodott hogy mit válaszoljon,reméltem azért öszinte lesz.
-Mert nagyon kedvellek és kedves lány vagy és jó fej.-mondta.
Én persze totál vörös lettem.
-És te miért engem választották?-kérdezte meg
Hát azt nem mondhatom hogy olyan édes és  cuki vagy és hogy nagyon bejösz.
-Azért mert szeretek veled lenni.-mondtam de meg is bántam.
Ian tekintete rögtön rám szegeződött én persze elrántottam az enyémet.
Nem is ezt akartam mondani,milyen hülye vagyok. 
Most biztos gáznak tart és elijesztettem.Hát ezt jól Összehoztad Ashlye.
Gratulálok!!
-Most biztos hülye libának nézel.-szomorodtam el
-Nem,dehogy!Én is szeretek veled lenni.-fogta meg a kezemet.
Egymásra néztünk majd elmosolyodtunk.
Lassan kézen fogva haza indultunk,nem beszéltünk de ez így volt jó.Nem tudom biztosan hogy azért fogta a kezem mert ezt akarta tenni vagy azért hogy megnyugtasson.
Mondjuk most ez nem nagyon tudott érdekelni.
Viszont amikor beértünk a házban rögtön elengedte a kezem,ez rosszul eset.
Lehet hogy csak azért hogy ne pletykáljanak rólunk.
Felmentünk a szobába szép csendesen.
-Kezded a fürdést?-kérdezt
Én csak bolintottam és már mentem is.
Gyorsan letusoltam majd köntösbe kibatyogtan,erre Ian gyorsan bement.
A francba nem hoztam olyan pizsamát csak egy ilyen nagyon gáz gyerekes van.

Hát mit tehetek aludhatok még fehérnemübe is de akkor már inkább a pizsi.
Mikor kijött vizes volt a haja és én csak bámultam milyen helyes
Gondolataimból ő zavart fel.
-Cuki a pizsid -mondta.
-Jaj nem kell piszkálni-monndtam de már én se birtam nevetés nélkül
Feszengve befeküdtünk az ágyba.
-Jó éjt Ash.-mondta
-Jó éjt.-mondtam majd áthajoltam és adtam neki egy puszit.
Nehéz volt aludni mikor egy félisten aszik melettem,de aztán sikerült elaludnom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése