2013. július 2., kedd

15,

Reggel túlizgatott voltam ezért korán felkeltem és elhatároztam hogy a találkozó elött elmegyek az új lakásba és elkezdek kipakolni.
Gyorsan lefürödtem és felöltöztem.

Hagytam egy cetlit anyuéknak hogy az étterembe találkozunk.Elindultam az új házhoz elöször eltévedtem egy kicsit de aztán megtaláltam.
Elkezdem ki pakolni a cuccokat elöször a fürdőbe pakolltam ki az ilyen tisztálkodó és szépitkező cuccokat.
Ezek után a ruháimat és a cipőimet és a ékszereket,majd a sminkeket.
Utána a polcra pakoltam a könyveket,képeket és más emlékeket.
Végül az ilyen közös dolgokat amit anyától kaptam pl,konyharuha törölköző, lábosok tányérok stb.
Kész lettem egy órakor és írtam egy listát mit kell majd vennünk,és majd holnap megveszem.A listán töbnyire élelmiszerek tisztitószerek és ilyenek szerepeltek.
Mivel csak holnap lesz időm és pénzem akkor vásárolok.
Gondoltam ideje indulni.Fogtam magam és elindulta,de mivel volt még egy órám ezért gyalog mentem.
Oda fele nézelődtem még egy kicsit így pontba odaértem.
Szerencsére Ian már ott volt kínos lett volna ha nem.
-Szia Ash.-ölelt át
-Szia -köszöntem és én is megöleltem.
Mindketten rendeltünk én valami csokis jegeskávét.
-Tessék itt vannak a képek nagyon jók lettek-nyújtotta át őket.
Tényleg szuperek lettek nem is látszott hogy utáljuk egymást a csajjal.
-Ian ezek szuperek lettek.örvendeztem
-A te érdemed és már ma a számládon lesz a pénz.
Kínos csend,mondjuk számítottam is rá.De hagyom had törje ő meg a csendet,azért remélem nem fog elmenne.
-Mikor megy a családod?.-kérdezte
-Holnap délelött,ma még egy utolsó családi vacsora.
-És akkor már holnap az új lakásotokba alszol?
-Nem,már ma ott alszom
-Hogy-hogy?Ilyen gyorsan?-kérdzet
-Hát már tegnap elött kivetük a lakást én tegnap át cuccoltam az egyik barátom segítségével,ma meg kipakoltam délelött.-válaszoltam.
Úgy látom kicsit gondolkodott.Nem tudom miért azért mert hülyén magyaráztam és most probálja felfogni amit mondok vagy csak nem tud témát.
-Te mész a csapat építő tréningre hétvégén?-kérdzte
-Az meg mi?-kiváncsiskodtam
Tényleg nem tudom mi a szó jelentését tudom csak azt nem hogy itt mit jelent.
-Hát az egész modellség elmegy helyre idén a tengerpartra megyünk.És ott párba kell rendeződni és ilyen egész furcsa feladatokat kell csinálni és persze sok hülyeséget.Meg egy csomot eszünk és iszunk.Ezt mindet az ügynökség fizeti.-magyarázta el nekem.
-Te mész?-kérdeztem meg
-Nekem muszály,mert fotozok.
-Én szerintem nem vagyok meghivva.-csügettem el.
-De én láttalak a listán,szóval meg vagy hivva.Jösz?
Gondolkodtam,tengerpert+buli+ingyenes+Ian=még szép hogy megyek.
-Megyek,de  ez hol is van pontosan?Buszt kell néznem.
-Deal-ba,de nem kell szivesen elviszlek-ajánlotta fel.
-Tényleg?Köszönöm-hálálkodtam.
-Persze.Nincs mit.
Gondolkodtam miket vigyek?
-És kb. mit vigyek.
-Hozz fürdőruhát,kényelmes ruhát,csinos ruhát és egy elegánsat.
-Oké köszi.
Kis csend lett én már a következő napon gondolkodtam.
-Ha holnap háromra érted megyek az jó?
-Igen,de elköltöztem nem tudod hol lakok.
Kicsit gondolkodott.
-Haza viszlek most és megmutatod hol laksz.-mondta és elégedetten mosolygott,hogy ezt jól kitalálta.
-Ian nem kell folyton fuvaroznod.-mondtam
-De szivesen viszlek és én ajánlom fel-mondta makacsan.
-Akkor viszont köszönöm-fogtam meg a kezét.
Ezt kicsit intimnek érezte mivel el húzta a kezét.
Kifizette az italokat és elindultunk.Az utunk csendes volt csak néha én mondtam hogy forduljon be.
Amikor megérkeztünk fura fejet vágott.
-Mi a baj?-kérdzetem
-Te itt laksz?-kérdezte meglepődve.
Most mit akar?Ép le akarja szolni a lakást?
-Igen,miért?
-Mert én is itt  lakom két saroknyira,öt perc innen.-mosolyodott el.
Jaj,de szuper!!!.Örvendeztem magamba.
-Köszönöm hogy elhoztál
-Szivesen!Szia Ash!-mondta és átölelt.
-Szia-adtam neki egy puszit.
Kiszáltam a kocsiból és fel mentem.El kellet kezdenem készülődni a  vacsira.
Lefürödtem aztán kisminkeltem magam megcsináltam a hajam és végül felöltöztem.

Hívtam egy taxit és elmentem az ebédlőhöz.Apáék már bent voltak,de még nem rendeltek.
Az este borzalmas volt anya végig bögött és hülye dolgokat igértetett meg velem ,mint például ne drogozz,ne legyél terhes meg ilyeneket.
Apa rosszabb volt folyton mérgelődött hogy milyen világba élünk hogy én 18 évesen külön akarok költözni,mert hogy az ő idejébe ilyen nem volt.
A testvérem meg hisztizett,hogy mi az hogy én itt maradhatok ő meg nem.
Én alig figyeltem inkább rájuk,hanem a holnapi napra gondoltam hogy négy órás  autó utat együtt tölthetem Iannal.
Lassan vége lett a vacsorának és én hazamentem az új házamba.
Tess sajnos nem tud jönni a partra mert el kell utaznia.El se jön mert fotozáson van még mindig.
Nagyon fáradtan feküdtem le,jobb is hogy hamar elalszom mert különben nem tudok fel kelni reggel.

Fotok:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése