2013. július 20., szombat

23

Reggel villámgyorsan kipattantam az ágyból.Úristen,megint láthatom.Vajon mit fog szólni?Az lesz mint eddig,semmi,vagy ezentúl megváltozik minden?
Alig tudtam eldönteni mit vegyek fel valami nagyon sexy-t kell.Egy óra gondolkodás után sikerült kiválasztanom.:

Miután kész voltam elindultam a studióhoz, de mielőtt be mentem volna beugrottam a pékségbe és vettem reggelit magamnak.
Ezek után bementem és rögtön indultam a fotó szobába.De nagy megdöbbenésemre üres volt.
Egyből Abbyhez fordultam:
-Szia Abby,nem láttad Iant?--tértem a lényegre
-Nem,miért?És miért ragyogsz,csak nem történt valami?-faggatott.
-Nem,dehogy-hazudtam-csak a fotozás miatt keresem.
-Akkor biztos mindjárt itt lesz.-mondta
Ezek szerint bevette.Hála istennek!!
Ekkor jött be Ian, azonnal mosolyognom kellett,de ő komor volt.
-Sziasztok,Ash beszélhetnénk?-kérdezte.
-Persze.-mondtam
Elköszöntem majd követtem Iant az irodájába.
Mikor oda értünk,elkezdett fel alá járkálni.
-Arról szeretnék veled beszélni-itt kicsit csend.Valami baj van érzem-a tegnapi..izé ..csókról.
Hát innen fúj a szél.Jaj ne ebből baj lesz.
-Igen.Mi van vele?-adtam az ártatlant.
-Szerintem nagy butaságot csináltunk.mondta
Mintha egy kést döftek volna tövig a szívembe.Ez nagyon rosszul esett.
-Nem az van hogy ne kedvellek,csak munkatársak vagyunk és nem szeretnék semmi komolyat.-magyarázta.
Most forgatta meg a kést a szívembe amit előbb beleszúrt. Már a sírás határán álltam,de azt várta hogy mondjak valamit.
-Egyetértek,szerintem se legyen semmi.-hazudtam.
Láttam hogy megkönnyebbül,de egybe elszomorodik.
-Lesz ma fotózás?-kérdeztem semleges hangon.
-Nem,csak holnap.-mondta
-Rendben.-mondtam
Majd elindultam kifele meg akart ölelni ,de én kikerültem és köszönés nélkül elmentem.
Már éppen sírni kezdtem volna,amikor Abby szembejött.
-Mi a baj Ash?-aggódott értem
-Semmi semmi-mondtam és már mentem is volna tovább.
Nem hitt nekem berángatott a liftbe.
-Mit csinált Ian?.-kérdezte
Muszáj valakinek elmondanom és Abbybe bízom.
-Hát tegnap megcsókolt,ma meg azt mondta nem akar semmit.-itt már eltört a mécses.
Abby szorosan magához ölelt.
-Semmi baj,ez szemét volt tőle,de kitalálunk valamit.
Már leértünk de úgy döntöttünk kimegyünk a parkba.Ki is mentünk és leültünk egy padra.
-Van is egy ötletem.-szólalt meg hirtelen
-Mi az ?-kaptam én is fel a fejem.
-Ugye holnap van a fotozás?-kérdezte
-Igen.
-Ez a fotózás olyan lesz hogy egy másik sráccal kell fotózkodnod.-magyarázta-És szerintem tedd féltékennyé.
Ez nem is olyan rossz ötlet.
-Ez jó ötlet.-vidultam fel egy kicsit
Még megbeszéltük a részleteket,majd hazamentem.
Egész nap összevisza lödörögtem a lakásba és szerelmes filmeket bámúltam.
Este szerencsére hamar elaludtam.
*Másnap*
Reggel nehezen keltem nem akartam Ian szemébe nézni.De most én bántom meg őt.
Szép lassan elkészültem:
Majd elindultam,most is vettem reggelit.Bementem az épületbe,jól elkerülve Ian irodáját.
Abby felöltöztetett és még átbeszéltük a terv részleteit.
Mikor bementem egyből kiszúrtam Iant,épp a kamerájával babrált.Utána megláttam a fotó partnerem egész helyes srác volt.
Oké terv indul!!Utasítottam magam.
Mikor Ian meglátott integetett,de én mint ha nem is vettem volna észre rögtön a sráchoz mentem.
-Szia Ash vagyok.-öleltem meg.
-Szia én Logan.-mosolygott.
Egymást bámultuk ,mikor Ian köhintett egyet és így szólt.
-Kezdhetjük?-kérdezte
Logan bologatott én csak egy váll rántással jeleztem,hogy nekem mindegy.
Először elég távol álltunk egymáshoz,de így nem féltékeny Ian. Ezért közelebb mentem ,és át öleltem.Ez még nem zavarta.
Kicsit elbizonytalanodtam.Mi van ha nem is érez irántam semmit? Akkor felesleges ez az egész.Nem baj nem adom fel csak úgy.
Úgy döntöttem hogy jöhet egy kis puszi.Adtam egy lágy puszit Logan arcára.Szemlátomást nem zavarta.
Ianra néztem és láttam hogy már zavarja.Ennek örülök.Még pár puszit nyomtam az arcára meg ő is az enyémre.
Néha rásandítottam Ianra és már elég ideges volt.
De még most sincs úgy megbántva mint én voltam tegnap.
Közelebb húzódtam Logenhez,majd átkaroltam és a szemébe néztem.
Ő megértette mit akarok és közeledett felém ,majd megcsókolt.
Halottam egy kattanást de utána már semmit.
Nem nagyon zavart,sőt most megkapta.
Egyszerre mozgott a szánk és én már rajta csimpaszkodtam.Már egy jó ideje csokoloztunk.Persze vajon ki zavart meg.
-Végeztünk.-mondta idegesen Ian.
Elváltunk,majd mosolyogva elkezdtünk ki menni.
Én azért még Ianra néztem aki full Ideg volt.
Átöltöztem ,sajna Abby már elment,pedig el akartam neki mesélni.
Elindultam haza,mint  aki jól végezte dolgát.Tényleg büszke voltam magamra.
Ép szálltam volna be a liftbe amikor valaki elkapta a kezem.Hát persze hogy Ian volt.
-Ash beszélhetnénk?-kérdezte
Jaj valahogy ki kell húznom magam a beszélgetés alól.Nem akartam fájdalmat okozni magamnak vele.
-Bocs ,de sietek.-válaszoltam flegmán.
Gyorsan beszálltam a liftbe és már ott se voltam. Ian csak megdöbbenve bámult.
Haza mentem és elég lehangolt és fáradt voltam.De nem akartam egész délután otthon poshadni,ezért úgy döntöttem hogy le megyek a parkba.
Elsétáltam a tóhoz,persze hogy tele volt szerelmes párokkal.
Így inkább a tisztásra mentem hát ott se volt jobb a helyzet , innen elmentem a játszótérre.
A gyerekek nézése majd eltereli a gondolataimat.Ezt hittem én..
Hát nincs dugig a játszótér boldog családokkal.
Úgy döntöttem haza megyek és filmezek.
Haza érve fogtam egy csomó kaját és be vágottam a gép elé.
Csak annyira volt erőm még az este hogy lefürödjek.
Amint lefeküdtem elnyomott az álom.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése