2013. július 17., szerda

20,

Nagyon jól elszórakoztunk,folyamatosan locsoltuk egymást valószínűleg mindenki minket nézett,de minket ez nem zavart.
Egyszer csak valahogy közelebb kerültünk egymáshoz.A testünk surolta egymást.Csak egymás szemébe bámultunk.Hirtelen Ian elhuzodott.
-Ne haragudj-mondta
-Áh semmi.-legyintettem mosolyogva.
Erre már ő is feloldóddott.
-Nem kéne menni?-kérdezte
Én csak bolintottam.Kézenfogtuk  egymást és elindultunk.
Kimentünk a partra olyan 4 óra fele lehetett.Még mindenki javába fürdött vagy napozott.Még volt 1 óránk indulásig.
-Nem megyünk el fagyizni?-kérdezte Ian
-De imádom a fagyit.-mosolyogtam
-A fagyit mindenki imádja.-mosolygott ő is.
Kézen fogva elindultunk (mivel ez volt a feladat).
Egy aranyos fagyizóba mentünk a strandon.
-Na milyen fagyit kérsz?-fordult felém Ian.
-Egy csoki fagyit.-mondtam
Ian a fagyis felé fordult.
-Két csoki fagyit-kérte majd kifizette és elindultunk.
Gondolkodtam milyen témát hozzak fel hogy elkerüljük a kínos csendet.
-Mi lesz az esti program?
-Nem mondhatom el?-vigyorgott
-Na kérlek,kérlek-nyöszörögtem.
-Nem lehet sajnálom.-mondta
-De ez csalás te miért tudod-duzzogtam.
-Mert én vagyok a szervező.-mosolygott.
Jaj tényleg.Milyen hülye vagy Ash,most jól leégetted magad.
-Megyünk együtt haza?-kérdezte
-Igen,megköszönném ha haza vinnél.
-Rendben-mosolyogtunk egymásra.
Szépen lassan elindultunk vissza a partra.Ott a többiek már lassan kész voltak.
-Na hol voltatok?Egyszer csak eltüntetek.-rohant oda Abby
-Csak ettünk egy fagyit-válaszolta Ian.
-Akkor jó.-mondta Abby
Mindenki hitetlenkedő pillantást vetett ránk,mintha csak kitaláltuk volna ezt az egészet és igazából mást csináltunk volna.
-Indulhatunk emberek?-kérdezte Sam.
-Persze -válaszoltuk egyszerre.
Gyorsan összeszedtük a cuccainkat és már indultunk is vissza a szálodába.
Mikor odaértünk Sam kezdett el beszélni.
-Most mindenki mehet egyet pihenni a szobájába aztán kábé egy óra múlva itt találkozunk a halban.
Mindenki megörült hogy pihenhet egy kicsit ,eléggé fárasztó volt ez a nap.
Így hát szépen felbattyogtunk a szobánkba.
Ian azonnal befeküdt az ágyba én még nem voltam kellő képen álmos.
-Alszom egyet ha nem zavar-mondta
-Nem dehogy. Jó éjt!!-mondtam
Nem is telt el sok idő Ian már aludt is. Eszméletlenűl aranyos volt és észveszejtően jó képű.
Úgy döntöttem csetelek egy kicsit  Tess-el.
Szerencsémre pont fent volt.
Én:Szia mi a helyzet?
Tess: Semmi jól vagyok.Veled?Hogy van a görög isten?
Én:Én is jól vagyok.A görög isten itt alszik mellettem.
Tess:Atya ég!!Miről maradtam le?Volt már .....??
Én:Jaj ne légy már hülye nem volt semmi csak ilyen hülye játékok vannak és párokat kellett választani.És Én és ian párok vagyunk és egy szobába kell lennünk.
Tess:Ja értem és egy ágyba is?
Én:Igen,de ne gondolj rosszra,már meg volt az első alvás és nem történt semmi csak...
Tess:Csak???Na mesélj.
Én: Hozzábújva ébredtem fel.De véletlenűl.
Tess:Ja persze csak véletlenűl.
Én: Tényleg
Tess: Jó neked elhiszem mert ilyen kis szende szüz vagy .De milyen volt?
Én:Eszméletlenűl jó volt.nagyon izmos a teste.
Tess: Te belezúgtál!!!
Én:Nem is!Na jó lehet hogy egy kicsit...na jó nagyon is
Tess: Akkor mire vársz?Hajts rá!
Én: Nem lehet,nem kölcsönös.
Tess:Jaj dehogyis nem.Amiket meséltél azok alapján és ahogy rád néz biztos hogy számmára se vagy közömbös.
Én:Azt mondod?
Tess: Igen,brobálkozz be.De nekem most mennem kell.
Én:Rendbe.Szia
Tess: Szia szurkolok!
Miután befejeztük a beszélgetést kikapcsoltam a gépet és az ágy szélére ültem.
Néztem ahogy Ian alszik és azon gondolkodtam hogy mit csináljak.
Mi van ha tényleg kölcsönös és mi van ha nem?
Mi lesz ha megpróbálom és mi lesz ha nem?
Mi van ha leégek és mi van ha elrontom az esélyemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése