2013. június 18., kedd

6,Keresgélés

Reggel 8-kor keltem és komásan lementem reggelizni.Anya és apa ott  volt ,Lisa meg valószínűleg már suliba van ugyan is neki még tart a suli.Leültem egy tál müzlivel és egy doboz tejjel, bár semmi kedvem nem volt velük beszélgetni ugyanis ők teszik tönkre az életemet.
-Hogy halatsz.-kérdezte apám
Nagyon felkaptam a vizet éstalán a kelleténel kicsit csípősebre sikerült a megjegyzésem.
-Tudom hogy azt várod hogy feladjam vagy bukjak el,de csalódást kell okoznom ugyanis sínen vagyok és mindent megteszek hogy messze legyek tőletek.:-mondtam aztán kiviharzottam a konyhából.
A szüleim szólni se tudtak.sajnálom ez van nem könnyítik meg a dolgom.
Már úgy is készülődnöm kellett .Így hát elmentem fürdeni gyorsan még hajat is mostam.Utána viszont bajba voltam mit vegyek fel vajon? Még soha se voltam állás interjún úgy hogy fogalmam sincs.Elhatároztam felhívom Tess-t ő úgyis volt már munkát keresni egypárszor.
*
Azt beszéltük hogy elegáns legyen mert az jó benyomást kelt.Így körübelül fél óra válogatás után kiválasztottam ezt.:

Ezek után elindultam.Tessel azt beszéltük hogy a parkba találkozunk.
Már vagy fél órája várok,de épp jön Tess nagyon csini





-Szia nagyon csini vagy.-dicsértem meg
-Te is.
-Na kinyomtattam egy pár munkalehetőséget.:-nyomtam a kezébe pár papírt.
-Jó akkor szerintem kezdjük is el:-mondta és már indultunk is.
*
Elsőként egy bárba mentünk.A hirdetésbe az állt hogy pincéreket keresnek magas fizetéssel és hogy hetente fizetnek.Éppenséggel azt kihagyták hogy ez egy sztriptízbár úgy hogy  ezt kihúztuk.
*
Másodiknak egy boltba kerestek eladókat azzal a feltétellel hogy beszél egy idegen nyelvet.Én is és Tess is beszélünk egy idegen nyelvet.Csak nem a kínait ugyan is ez egy kínai bolt volt.
*
A harmadik hely egy étterem volt ahol felszólgálókat kerestek ,de mi inkább az első látott patkány után "köszönjük szépen nem kérünk belőle" eljöttünk.
*
A negyedik helyen egy irodába mentünk titkárnőnek mentünk.Nagyon szimpatikus volt a hely a főnök is addig mig le nem tapizta a fenekem .Na akkor úgy gondoltuk hogy nincs szükségünk egy perverz tapizos főnökre.
*
Szinte  mindegyik hely borzalmas volt.Így nem találtunk semmit és baromi fáradtak voltunk.Így hát beültünk egy kávézóba. Csendbe ittuk az italunkat mindketten letörtek voltunk.
Nekem az járt a fejembe mi lesz ha nem sikerül itt kell hagynom mindent és mindenkit.Ráadásul a szüleim nyernek.Nem!!! Ezt verd ki a fejedből Ashlye!!
Amint ezen gondolgotam egy nagyon csinos lány jött oda mosolyogva
.





-Sziaszok Eleanor vagyok de szólítsatok El-nek.
-Szia én Ash vagyok ő meg a barátnőm Tess.De te ki vagy?:-lehet hogy bunkóság volt, ismerős volt az arca ,de nem tudtam ki ő.
-Jaj bocsánat.Én Eleanor Calder vagyok modell.
-Ja hát ezért voltál ilyen ismerős.:-mondta Tess.
-Miért jöttél ide ha ez nem bunkó kérdés:-tetem fel félénken a kérdésemet.
-Azért mert nagyon csinosak vagytok és szép azz arcotok és szeretnék nektek munkát ajánlani.
Az állam is leesett nem csak azért mert egy modell csak így idejön és leszólít vagy hogy itt dicsér és csininek is tart hanem mert még munkát is ajánl.
-Mégis milyen munkáról lenne szó.
-Egy képsorozatról lenni szó ami nagyon jól fizett és semmi vetkőzés vagy ilyenek nyugi.
-Esküszöm téged az ég küldött.Pont munkát kerestünk:-mondtam
-Akkor el válaljátok?:-kérdezte vigyorogva.
-Hát persze :-vágtuk rá egyszerre Tessel.
Megbeszéltük még El-lel a részleteket aztán elment.Mi még kicsit dumcsiztunk és megbeszéltük a dolgokat a holnappal kapcsolatban ugyan is holnap lesz a fotozás.
Hazamentem ,de még nem mondta el a szüleimnek.
Gyorsan ágyba bújtam és már el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése