2013. június 18., kedd

5,Megbeszélés

Ennyi idő nem lesz elég.Apám ezt tudta,ezért kaptam ennyi időt. El kell kezdenem a keresgélést.De előbb beszélek a srácokkal.Tárcsáztam is őket megbeszéltük hogy egy óra múlva találkozunk egy kis kávézóba.Gyorsan felkaptam valamit magamra és már indultam is.
 Siettem nagyon minél hamarabb túl akartam esni ezen a beszélgetésen.de útközben végig az járt a fejemben hogy mit gondolnak majd a többiek.nagyon ideges voltam. mikor odaértem már mindketten ott ültek. gyorsan én is csatlakoztam hozzájuk.
-Szia Ash.Ideges vagy?
-Sziasztok,nagyon fontos dologról kell beszélnünk:-idegeskedtem tovább
Eközben mindegyikünk rendelt valamit.Engem nem nagyon érdekelt mit rendelek.általába érdekel de most túl feszült voltam.
-Apám új munkát kapott,egy jobban fizetőt.
-De hát ez nagyszerű.Mégis mi a baj?:-lelkendezett Nick
-Várj!! Az  a gáz hogy New Yorkba.
-Miii van??:-akadtak ki egyszerre.
-De hát már majdnem tizennyolc vagy.
-Hát van egy lehetőség.
-Hallgatjuk:-mondta Tess
Elmeséltem anyámmal kötött egyességemet.Ők türelmesen hallgatták aztán gondolgodtak egy kicsit.
-Hát ez lehetetlen.-mondta Nick.
Igen ez ám a biztatás jó kis haver.Tess csendbe ült és gondolgodott valamin.
-Figyu ez nem fog menni az biztos.:-szólt ismét Nick
-Jól van ennyi biztaqtás bőven elég lesz köszike.
-Jó-jó bocs.
-Tess mi a véleményed?:nem bírtam már a halgatását.
-Hát éppenséggel lenne egy ötletem.:mondta selytellmesen.
-Komolyan??Kivele.:nem hiszem el van ötlete és hallgat.
-Hát szóval énis szeretnék elköltözni otthonról.mehetnénk együtt úgy még is könnyebben meglesz minden.
-Ez remek ötlet.:ugrottam a nyakába.
Gyorsan megbeszéltük még hogy holnap elkezdjük.a keresést.
Hazarohantam gyors csináltam magamnak szendvicset és kakaót.Aztán elkezdtem munkákat nézni.Ki is nyomtattam párat ami még viszonylag elviselhető volt.
Befeküdtem az ágyba és azon gondolkodtam hogy milyen buli lesz a szüleim nélkül és a legjobb barátnőmmel együtt lakni.Próbáltam gyorsan elaludni mivel tudtam hogy holnap nagyon hosszú és fárasztó napom lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése