2013. június 1., szombat

4,Azt már nem!!

Beléptem a bejárati ajtón, lepakoltam a cuccaim.Láttam hogy anya és apa veszekszik valamin és hogy apa próbálja meggyőzni valamiről anyát.A hugom fent volt, ami elég szokatla,hisz ő mindenbe beleüti az orrát. Kivétel ha baj van......
Felmentem az emeletre anélkül hogy észre vettek volna a szüleim.Hála istennek! Mikor felértem gyorsan lepakoltam a cuccom,aztán elakartam menni a mosdóba.De meghalottam hogy Lisa sír.Bementem hozzá.
-Mi a baj ?:kérdeztem nyali hangon.
Amugy tökre nem bírjuk egymást,de ha baj van olyanok vagyunk akár a rendes tesók
-Anyáék már megint....:akrta mondani de apa közbe órditott.
-Ashlye gyere le kérlek
-Majd ő elmondja :mondta Lisa
Csak baj lehet ha apa ilyen hangsújal hív. Így hát engedelmesen lementem,jobb túl esni a vitán hamar gondoltam magamban.
-Mi van mit akartok?És miért sír Lisa?:kérdeztem flegmán az ijedségemet szinlelve.
-Inkább ülj le.:mondták
mi van semmi te pimasz fruska ,vagy ne beszélj így kisasszony mi vagyunk a szüleid. Semmi lecseszés ,Jó nagy lehet a baj.
-Na szóval apád új munkát kapott egy jobban fizetőt..
-Na és mi közöm hozzá:mondtam és már áltam volna is fel ha anya nem szólt volna közbe.
-Még nem fejeztük be.
-Nem itt a városba:-jaj mond hogy nem-hanem New Yorkba.
De igen!!! Köpni nyelni nem tudtam .ez nem lehet. egy világ omlott össze bennem már megint költözünk.Azt már nem.Nem veszítem el újra a barátaimat.ű
-Mondj valamit Ash:kérlelt anya.
Próbáltam a legmagabiztosabb hangom elő venni,hogy ne lássák hogy teljesen összetörtem belül.
-Nem megyek sehova ,én itt maradok.:mondtam élesen.
Na apának se kellett több.Úgy látszik ő is megtalálta a hangját.
-Már pedig te is jössz.Erről nem nyitok vitát.
Olyan ideges lettem hogy gondolkodás nélkül kimondtam ami eszembe jutott.
-Téged soha nem érdekelt mit érzek már másodszor kényszerítesz rá hogy elhagyjam a barátaimat akik törődnek veled ellentétbe:ordítottam vele
-Nem törődöm veled?egy csomó pénzt kapsz mindened meg van minden iskolai programmra.
-Hát pont ez az mindent pénzel akarsz megoldani,de nem veszed észre hogy mi van velem.
-Nem érdekel mit akarsz ,akkor is velünk jössz.
-Hát ez az most is le szarsz .Utállak!!!!:Üvöltöttem és rohantam fel a szobámba és bezárkóztam oda.Nem akartam senkit látni.Nagyon rosszul éreztem magam .Nem lehet hogy megint ez történik velem utáltam az egész világot nem is tudom mit kéne csinálnom talán le kéne lépnem,hisz pénzem van elég.Vagy tán véget kéne vetnem az életemnek úgyse hiányoznék senkinek.Gondolat menetemet a cicám zavarta meg aki oda jött és elkezdett dorombólni.Ekkor esett le.
Ne légy hülye Ashlye Morgen ,hisz Tess is és Nick is szeret.Még Lisa is akkor is ha nem mutatja harcolnod kell nem adhatod csak úgy fel.Harcolnod kell.
Rájöttem hogy igazam van nem adom fel. Ekkor valaki kopogott.
-Ki az tünjön innen.
-Én vagyok az:-halottam anya hangját.
-Nem érdekel ,titeket se érdekel mi érzek.
-Pont ezért jöttem talán van megoldás, beszéltem az apáddal.alkut ajánlott.
Amikor hallottam rögtön kiugrottam az ágyból.Hát van remény??!! Bármibe beleegyezem csak had maradjak itt.
-Gyere be üvöltöttem:nem is kellett több anya rögtön be jött.
-Végre:mint ha meg se hallottam volna letámadtam.
-Mi az alku?
-Hát a suliból már nincs sok mindjárt itt a nyár és mindjárt itt a 18.szülinapod...
-És ?.:mit kertel mondja már.
-Szóval arra gondoltunk hogy elég nagy vagy tudsz gondoskodni magadra így itt maradhatsz..
-Jaj köszönöm:ugrottam a nyakába.
-De csak egy feltételel:hát persze
-Bármit megteszek.
-Tudod el kell adnunk a házat,ezért kell keresned egy másikat.
-Jó a pénzből kijön amit az apa küld.
-Igen apád feltétele hogy a magad lábán állj meg így csökkenti a pénzt.
-Hát ez szuper .:dörmögtem
Persze gondolhattam volna ,hogy apa valami nehézséget tesz az alkuba,de nem adom fel.
-Szóval munkát kell keresned.Még mielött elmegyünk.
-Oké,és mikor mentek.
-Egy heted van rá.
Mi ez most komoly.Ennyi idő nem elég.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése