2013. június 18., kedd

7,Fotózás

Reggel izgatottan keltem fel nemcsak azért mert ez az első munka napom persze az is fontos.de kiskorom óta az az egyik álmom hogy egy fotósorozat készüljön rólam.ezt  még Tess se tudja csak a plüsskutyám kutyaurfi tud erről az álmomról.
mondanom se kell milyen nehezen ment a készülődés hogy legyen a haja a sminkem.Tudtam hogy felesleges hiszeen ott úgy is felöltöztetnek majd a hajam is megcsinálják,és ki is sminkelnek.Na de akkor is.
Ezt a ruhát választottam..


El indulás elött még lementem inni egy kávét a konyhába.Anyáék is ott voltak.
-Szia hova mész ilyen korán ilyen csinosan:-kérdezte anya.Apa csak ült és újságot olvasott és nem törődött velem.
-Megyek dolgozni.:-mondtam elégedetten.
Erre már apám is felkapta a fejét.
-Milyen munka is ez?:-kérdezte felhúzott szemöldökkel.Na mi van még is érdekli a dolog?
-Modelkedés?:-vigyorogtam.
Apám elég furin nézett anyám meg úgy láttam apámon vigyorog.Meg se vártam a reakcijóukat csak elmentem.
Tessel a téren találkoztunk.Onnan azonnal indultunk a megadott címre úgy láttam Tess is nagyon izgatott.Bár ki nem lenne az.
Egy olyan fél óra múlva ott voltunk.Egy hatalmas épület fogadott minket.

Bementünk és a portás kedvesen eligazított minket.ezen meglepődtem mival a portások álltalában elkeseredett öregek akiknek élet céljuk tönkre tenni az emberek napját és kedvét.
Mikor a liftel felértünk az ötödikre(itt lesz a fotózás) El fogadott minket hatalmas vigyorral.
-Sziasztok csajok jó hogy itt vagytok.Már vártunk titeket.
-Szia örülünk hogy itt lehetünk:-öleltük meg El-t.
-Tess te kezdesz.Abby a stylest már vár a folyósó végén lévő szobába.
Elköszöntünk egymástól,ekkor el felém fordult.
-Na gyere csajszi téged körbr vezetlek.
-Szuper:-lelkesedtem.
Tényleg nagyon örültem mindig szerettem volna látni ilyet.
Az idegen vezetés első állomása a sminkes szoba volt.Itt megismerkedtem a két sminkessel Barbarával és Alisonnal.Nagyon szépek és kedvesek szerintem jól kifogunk jönni egymással.
Utána elmentünk a stylesthez Abbyhez.Tök egyforma a stilusunk ez klassz.
Ezek után elmentünk a fodrászhoz Krishten ő nem volt túl szimpatikus de majd megismerem.
Elmentünk a fényképészhez Joshoz ,de állítólag nem ő fog fotozni hanem egy Ian nevű fiatal srác.Kár mert Josh elégé szimpi.
Már nekem is mennem kell készülődni így itt véget éert az idegen vezetésem El-nek is mennie kellett.
Abby jó ruhákat adott amik nagyon tetszettek és ami a legfontosabb jól is éreztem magam bennük. Utána Barbi megcsinálta a sminkem nagyon jó lett és teljesen természetes ez tetszett benne a legjobban.Krishtennel kapcsolatba nagyott tévedtem nagyon barátságos és kedves csak nem nyilik meg olyan könnyen mint például Eleanor.
Hát El nem semmi nagyon nagy arc .Olyan mintha már ezer éve ismerném.
Barbara

   Alison

Abby

    Khristen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése