2013. június 19., szerda

8,Első találkozás

Mikor mentem a fotozáshoz Tess jött oda inkább futottés letámadott.
-Te ez az Ian nagyon jó fotos.És  arról ne is beszéljünk hogy hogy néz ki :-ájuldozott ott nekem Tess .
Még hallgattam egy pár percig a baromságait erről az Ianról,aztán mentem mert szólítottak.
Én gyors oda álltam a fotozás helysszínáre,mig a fotosom valamit bügykölt háttal nekem.
-Szia Ian vagyok a fotosod.Te meg biztos Ashlye:-mondta és közben felém fordult.
Mintha meglőtek volna,a szívem kihagyott pár ütést ahogy ennek a srácnak a gyönyörű szemeibe néztem ami olyan volt mint a tenger.Egyszerűen elfelejtettem levegőt venni ilyen érzéseket még senki se keltet bennem.De ez nem helyes.Térj észhez Ash!! Biztos banbán bámulsz és épp leégeted magad.Ezen felül tuti kiszurja hogy csorgatod a nyálad utána.
A gondolat menetemből Ian ébresztett fel.
-Khm
Uristen mit is kérdezett?ja a nevem persze
-ő..igen de ..szólits csak Ashnek.:-ennél jobban nem tudtam beszélni.
-Na akkor Ash kezdhetjük?:-mosolygott rám .amitől én valószínű bárgyu képet vágtam.
-Azt hiszem igen.:-mondtam félénken.
-Mosolyogj,mivel szép a mosolyod:-kacsintott rám.
Uram isten azt mondta hogy szép a mosolyom,mindjárt elájulok.
Vagy hatvan képet csinált,közbe átöltöztem egy csomoszor.Ian néha rámmosolygott ettől én teljesen kivoltam.Ilyenkor lefagytam.
-Légy csábos,sexy.Egy ilyen csini csajnak menni fog.
Ezen teljesen kivoltam.Flörtöl velem.VELEM. Ez nagyon durva.
Már vagy egy órája fotozott.
-Na jó emberek végeztünk szép munka volt.Ash gyere ide kérlek.
Oh ne most jön a lecseszés,hogy milyen béna voltam.
-Igen Ian:-még a neve is csodás.
-Csak azt akartam...:-látta ijedt arcomat és félbe hagyta.
-Jaj nyugi ne néz már így nem leharapni akarom a fejed..:-mosolygott rám.
-Akkor?:-értetlenkedtem.
-Ép elenkezőleg.Modelkedtél már?
-Nem még soha.:-úgy láttam ezen meglepődött.
-Nagyon tehetséges vagy ezzel kéne foglalkoznod.
Anyám ezt hallani csodás de még jobb Iantől.
-Komolyan gondolod?
-Teljesen majd szólok pár szót az érdekedben ,tessék itt a számom.
URISTEN! URISTEN! URISTEN!
-Holnap jöhetsz a képekért kész lesznek.
-Rendben.-mondtam és elmendtem.
El és Tess már elmentek  de hagytak egy üzenetet,hogy menjek abba a kávézóba ahol tegnap is voltunk.Kicsit hűvös volt ,de szerencsére nem volt messze a kávézó.mikor oda értem láttam hogy ott ülnek a csajok a sarokban egy cuki kis asztalnál.
-Szia Ash rendeltünk neked egy jegeskávét:-üdvözölt Tess
-Sziasztok és köszi:-öleltem meg őket.
-Na mi tart amúgy eddig?:-kérdezte El huncut mosoly kiséretében és oldalba bökött.
-Semmi:-mondtam gyorsan
-Hát persze és ezt el is hiszük.:-mondta Tess
Gyorsan gondolkodtam most mit csináljak.Elmondjam nekik,de igazából nem is történt semmi.szóvval elmondhatom.
-Csak annyi volt hogy benn maradtam és megbeszéltük hogy kész lesznek a képek holnapra,.-nem akartam elmondani a többit.
-És még?-nyagatott tovább El.
Hát ezek szerint nem lesz nyugtom mig nem mondok el mindent.
-Jó még megdicsért,hogy tehetséges vagyok és megatta a számát...-itt a lányok huuu-tak egy nagyot én csak a szememet forgattam-..hogy szivesen segít mert szerinte ezzel kéne foglalkoznom.
-Az nagyon klassz ha Ian igy gondolja mert ő nagyon tehetséges és ha ő azt mondja hogy tehetsége vagy akkor az úgy is van:-mondta El.
-Na és neked bejön a srác?-támadott le Tess.
-Nem dehogy:-hazudtam gyorsan.
Pedig nagyon is tetszik ,de még nem is ismerem.De amikor meglátom pillangok repkednek a gyomromba.
-Ne kamuz,látszik hogy bejön.-mondta El.
-Na jó talán egy kicsit.-valottam be.
-Nem is hibáztatunk eszveszejtő a pasai.-mondta huncutan Tess.
-De vigyázz vele Ash.-mondta El.
Ezen meglepődtem.Vajon miért kéne vigyázni vele?
-Miért?-kiváncsiskodtam.
-Semmi csak nem nagyon ismerjük.
-És ebből rögtön arra következtettek hogy nincs valami rendbe vele?.-talán kicsit undokra sikeredett.
Nagyon felhuztam magam ,mivel nagyon zavart ha ugy itélik meg az embereket hogy nem is ismerik és pont ezért gonoszkodnak vele mert nem tudják milyen valójából.
-Nem dehogy
-Akkor? :-kérdezte Tess.Már őt is érdekelte  a dolog
-Egyszer volt egy nagy szerelme,ő is model volt nálunk.Úgy hívták Alexa.Egyik napon nagyon összevesztek és szakitottak. Ezen mindenki meglepődött,mivel már egy éve együtt voltak és nagyon szép párt alkottak....
-És ez nem jelent senkit mindenkinek volt már szakitása-vágtam közbe.
-Igen csak hogy Alexa rá egy hétre eltünt és vele az egész családja.:mondta mintha egy krimi sztorit mesélne.
-Szerintetek ő tett valamit?.-kérdezte kiváncsian
-Lehet nem tudjuk.
-Jaj ne legyetek nevetségesek nem hinném hogy ő volt..-mondtam ,mert ez tényleg hülyeség miért tenne ilyet azzal akit szeret.
-De az is furcsa hogy amiota Alexa elment nem volt még egy barátnője sőt egy lányra se nézett rá.
-Lehet hogy csak csalódott és nem akart ujból fájdalmat érezni.
Én már csak tudom ezt az érzést én is ugyan ezt érzem egy fél éve kb.
-De akkor is furi vigyázz vele.-szolt Tess
-Nyugi ne féltsetek nem lesz köztünk semmi.
Még dumcsiztunk egy kicsit aztán elmentünk mindanyian haza.
Mikor hazaértem egy cetlit találtam a konyhapulton:
"Elmentünk vacsizni.Lisa a barátnőjénél.Kaja a hűtőben.Vigyázz magadra.
                                                            Puszi: Anya "
Így hát gyorsan belapátoltam ami a hűtőbe volt ,bár nem voltam éhes.Felmentem a szobámba és letusoltam aztán befeküdtem az ágyamba.Azonban az alvás nem nagyon ment.Végig ilyen járt a fejembe.Miért gondolják azt hogy ő tett valamit a lánnyal.Egyáltalán mit tett volna vele.Én nem tudom elképzelni Ianről hogy bárkinek is ártani tudna.de remélem egyszer majd megtudom az igazságot mondjuk nem nagyon értem magam mit foglalkozom vele hisz nem is ismerem.
Ezeken gondolkodtam mikor végre elnyomott az álom.





1 megjegyzés: