2014. január 25., szombat

37,

Reggel mikor felkeltem rögtön eszembe jutott a tegnap este és azonnal pír szökött az arcomra.
Minden kis suttogás,minden apró csók és érintés eszembe jutott.
Rájöttem hogy túl korán van még de nem tudok vissza aludni,ezért kimentem a teraszra.
olyan csöndbe próbáltam hogy tutira ne keltsem fel Ian-t.
Mikor kint voltam leültem a kinti fotelba és betakaróztam a kihozott takaróval.
Pont jókor jöttem most kell fel a nap.
Olyan szép,nekem meg ezer dolog járt a fejemben.
Először is ott van a lakás ügy el kellene mennem haza,mert nem akarok élősködni.De viszont nem akarok Tess-sel egy fedél alatt lenni.Szóval el kell költöznöm.
Második probléma,a suli.Hisz jövő héttől suli szóval még két nap.Ha  elkezdődik hogy leszek Ian-nel?
Meg mit fognak gondolni a többiek.
A harmadik pedig milyen iszonyú boldog vagyok Ian-nel.El sem hiszem hogy ilyen barátom van mint ő.
Hirtelen hallottam hogy nyílik az ajtó. Ian volt az,kijött ő is az erkélyre.
-Nem tudsz aludni?-jött oda
Felhúzott a fotelból ,majd leült a helyemre és az ölébe ültetett.
-Nem,olyan sok mindenen jár az agyam..-mondtam
Láttam Ian arcán a rémületet.
-Megbántad a tegnapit?Valami rosszat tettem vagy....-befogtam a száját.Nem bírtam a hülyeségeit  tovább hallgatni.
-Nem dehogy is,nagyon jó volt-pirultam el teljesen-szóval ne beszélj hülyeséget.
Ian adott egy lágy csókot az ajkamra.
-Akkor min töröd a fejed?-kérdezte.
-A sulin és Tess-en,muszáj elköltöznöm szóval kereshetek lakást és a suli miatt kevesebbet látjuk egymást.-fejeztem be a mondatomat.
Ian gondolkodott és megemésztette amit mondtam neki.
-Szerintem van megoldás mindkettőre.-mondta.
Kíváncsian vártam a folytatást ,komolyan érdekelt mit talált ki.
-Ezen már töröm egy ideje a  fejem-húzta az időt-....költözz  hozzám.-fejezte be.
Na ez váratlanul ért,Hirtelen nem is tudtam mit válaszoljak. Ian ezt látta és folytatta.
-Figyelj így a lakás problémád is megoldódna és többet lehetnénk együtt.-magyarázta.
Végre úgy éreztem megjött a hangom.
-Nem korai még?Mi van ha nem tetszenek a hülye kis apróságaim és ha együtt lakunk mindent tudunk egymásról.-estem kétségbe.
Hisz ez egy komoly döntés nem lehet csak úgy elkapkodni.Tényleg szerettem volna Ian-nel élni de féltem.
-Kizárt-mondta-a hülyeségeidet is imádni fogom mert azok a kis dolgok is te vagy és én szeretlek így azokat is.-csókolt meg.
Ezen úgy meghatottam,hogy már nem volt kérdés a döntésem.
-Jó rendben,de szólj ha eleged lesz belőlem-mondtam
-Biztos nem lesz.-válaszolta.
Kicsit még kint ültünk és aztán menni kellet mert Ian-nek dolgozni kell mennie.
-Ma kit fotozól kérdeztem?.-kérdeztem miközben én az ágyon feküdtem ő meg öltözött.
-Titok.-nyomott egy puszit az arcomra.
-Mi az hogy titok?Kérlek mond el.-néztem rá boci szemekkel.
-Nem lehet,de most mentem.-adott egy csókot és már ki is ment az ajtón.
Muszáj megtudnom kit fotóz.Biztos valami menő hírességet.De hogyan menjek be vajon?Ó meg van hívom a szövetségesemet.
-Hello Abby.......
Elmondtam neki hogy be akarok menni,ő se tudta ki a sztár,de megbeszéltük hogy bemegyek és azt mondjuk neki segítek.
Jaj akkor sietnem kell el ne késsek.

Gyorsan felöltöztem és már indultam is.
Az irodába érve siettem fel az emeletre Abby-hez.Viszont amikor kiszálltam a liftből és befordultam az első kanyarba neki mentem valakinek...
-Úristen ne haragudj.-szabadkoztam, majd teljesen lefagytam.
-Semmi baj- felelte és mosolygott

Bruno Mars állt előttem teljes életnagyságban.Levegőt se kaptam,imádom őt.Az egyik kedvenc énekesem annyira tehetséges és sexy.
-Te is itt dolgozol?.-kérdezte megtörve a csöndet
-I..ge..n-habogtam.-Fotózásra jöttél?-javítottam ki magam nehogy teljesen idiótának nézzen.
-Igen.Amúgy Bruno vagyok.-nyújtott kezet.
-Tudom.-vigyorogtam-Azaz én Ash vagyok.
-Hát Ash örülök hogy megismertelek,ha tudtam volna hogy ilyen szép lányokkal futok össze a folyóson akkor már előbb ide jöttem volna.-bókolt.
Én persze teljesen elpirultam.
-Milyen fotózás lesz?-érdeklődtem
-Egy újságba lesznek, az új albumom reklámozása miatt.-mondta
-Jaj már alig várom hogy megjelenjen,biztos megveszem.
-Ezt örömmel hallom-vigyorgott.-te leszel a modell akivel fotózkodni fogok?
-Nem sajnos-mondtam csüggedten.
Nagyon jó lett volna a kedvenc énekesemmel fotózkodni.
Bruno karon ragadott majd maga után húzott.Egyenesen Ian irodájába.
Ott volt Ian és amikor meglátott döbbenten nézett,de mielőtt megszólalhatott volna,Bruno közbe szólt.
-Ezt a szépséget szeretném modellnek.-mondta.
Ja hogy a hírességeknek csak így megy. Pff. Jó lehet.
-Ash mit keresel itt?-kérdezte Ian-mondtam hogy maradj otthon.
-Jó csak...-kezdtem de Bruno közbe avatkozott.
-Na akkor lehet Ash a modell vagy elmenjek-vigyorgott rám cinkosul  Mr.Mars
Ian csak gondterhelten az orrnyergét kezdte maszirozni.
-Ash te benne vagy?-kérdezte végül.
Szóval belement.Én csak oda sétáltam és megöleltem lelkesen.
-Igen igen nagyon köszönöm.-adtam puszit a szájára.
-Rendben de siess öltözni.-mondta
Elindultam,de Bruno is jött velem.Kérdően néztem rá.
-Csak a menedzserem keresem.-mondta
Csöndben sétáltunk majd megkérdezte.
-A fotós srác a barátod?
-Igen.-mondtam boldogan.-Figyelj bemutathatlak az egyik lánynak aki itt dolgozik?Nagyon imád téged.
-Miért is ne?-mondta
Tudtam hogy Abby imádja,megfog halni ha hirtelen megjelenik a srác.
Bementünk és Abby épp a ruhák között keresgélt.
-Szia Ab,hoztam valakit.-mondtam majd vigyorogva Brunora néztem.
-Szia Ash.Már jövök is.-sietett felém de amikor meglátta az énekest lefagyott.
-Szia Abby.Ugye?-mosolygott a srác.
Reméltem hogy Abby összekapja magát.Hála istennek értelmesen válaszolt.
-Szia igen,nagy rajongód vagyok.
Bruno közelebb lépett és megölelték egymást.
-Örülök a találkozásnak.-mondta a srác
Hát ezek jól kijönnek én inkább bementem a ruhák közé és felvettem a kikészítettet.Ezek szerint Abby-nek már szóltak hogy jövök.
Mikor kész lettem visszamentem hozzájuk,de ők éppen a kanapán ülve nevetgéltek.Úgy látom kölcsönös a szinpátia.
Oké akkor én az én hercegemet kiengesztelem amiért ravaszul bejöttem.
El is indultam de egy gyönyörű lány megállított.
-Szia nem láttad Brunot?-kérdezte kedvesen.
Oh,itt a barátnője ő pedig épp az én barátnőmmel kavar.
-Szia de láttam.Te a barátnője vagy?-kérdeztem
A lány csak nevetett rajtam.
-Nem dehogy,a menedzsere vagyok-mondta.
-Jaj,megijedtem,mert épp az egyik barátnőmmel van.-mondtam-Amúgy Ash vagyok.
-Én meg Detti vagyok-ölelt meg.

-Muszáj megkeresnem mert hallottam hogy új modellt választott.
-Igen,én vagyok az-mondtam
-Te sokkal csinosabb mint az előző.-mondta kedvesen
Egyszerre nevettünk fel.Ekkor Bruno is megérkezett.
-Látom Detti megismerkedtél az új modellel.-vigyorgott.
-Igen,de mennünk kell mert két óra múlva interjú.
Bementünk és kezdődött a fotózás.
Hamar kész lettünk és olyan boldog voltam hogy a kedvenc énekesemmel fotózkodhattam.
A fotózás után a 'sztár ' megkeresett.
-Tessék ez a tiéd.-adott a kezembe egy kis dobozt.Kinyitottam és az ő új lemeze volt benne.
-Úristen kösz.-ugrottam a nyakába.
-Aláírtam és a számom is benne van.remélem még találkozunk Ash.-nyomott egy puszit az arcomra,majd elment.
Még Dettivel is beszéltem pár sort és megbeszéltük hogy elmegyünk valamelyik nap kávézni.Igazán kedves lány.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése