2014. január 3., péntek

35,

Csak szaladtam és szaladtam,és nem éreztem mást csak csalódást és dühöt.A legjobb barátnőm hogyan tehette ezt velem.Tudja mennyire megbántott a pasas.Nem is értem mit eszik rajta.
Mivel esett az eső már teljesen átáztam és fáztam,de ez most egy kicsit se számított.Valahogy a parkban kötöttem ki.Leültem egy padra, összehúztam magam és átöleltem a térdemet.
Nem tudom hova menjek,csak azt hogy haza biztos nem.Nem volt semmim. Tess-en kívül barátom se nagyon,vagyis akinél tölthetném az estét.A családom New York-ba. Csak egy ember volt akihez mehettem.
El is indultam, már úgyis teljesen átfagytam.
Hamar odaértem,azonnal felmentem mivel nyitva volt lent a kapu.
Kopogtam és vártam hogy kinyissa az ajtót.
Mikor Ian kinyitotta az ajtót először meglepetést láttam az arcán majd rémületet.
Biztos a kisírt szemeim és az elázott külsőm miatt.
-Úristen mi történt.Gyere gyorsan be.Teljesen át vagy ázva.-ölelt át és húzott be.
Bent leültetett a kanapéra majd elment és egy takaróval jött vissza.
-Na és most mesélj el szépen mindent.
Én nem bírtam tovább újból elkezdtem sírni.Nem is azért mert a volt pasim és még érdekel,hanem mert a legjobb barátnőm aki talán a legfontosabb számomra átvert,becsapott és aljasan hátba támadt.
Ian csak ráhúzott a mellkasára és csitítani próbált.
-Shhh,nem lesz semmi baj, nyugodj meg itt vagyok, shhh.-simogatta a hajamat.
Így feküdtünk vagy fél órát,mire megnyugodtam. Ian végig megnyugtatóan simogatott.
Úgy döntöttem itt az ideje hogy elmondjam mi a baj.Így felültem és szembefordultam vele.
-Amikor ki tettél az ajtónál felmentem a házhoz furcsálltam hogy nyitva van az ajtó de bementem és egyenesen Tess szobájába mentem hátha  valami baj van- itt elcsuklott a hangom-de amikor bementem láttam hogy Tess a volt barátommal hentereg-itt megint elcsuklott a hangom-aztán csak futottam és futottam és valahogy a parkban kötöttem ki.Ott gondolkodtam hova mehetnénk,és rájöttem hogy nem tudok máshoz menni csak hozzád.
Ian magához húzott és adott egy puszit a hajamra.
-Jól tetted hogy ide jöttél.Bármikor jöhetsz hisz már egy pár vagyunk.Számíthatsz rám.-mondta
-Igazából nem az zavar hogy a volt barátom hisz nem érzek iránta semmit csak gyűlöletet.Csak az zavar hogy a legjobb barátnőm hátba támadott és átvert.
Ian elmosolyodott.
-Örülök hogy ezt mondod már azt hittem féltékenynek kell lennem.-próbált vidítani.-De mára elég a szomorkodásból és menj el zuhanyozni,mielőtt tüdőgyulladást kapsz.
-Rendben megyek.-adtam neki egy puszit.
-Hozok neked száraz ruhát.-mondta
Ian tett nekem száraz pólót a fürdőbe és törölközőt.
Lezuhanyoztam és nagyon jól esett a meleg víz ahogy végig folyt a testemen. Lenyugtatott tényleg ki tudtam kapcsolni az agyamat.
Felvettem a pólót majd bementem a szobába. Ian az ágyon feküdt és a telefonját nyomkodta,de mikor észrevett letette az éjjeli szekrényre.
-Gyere búj be.paskolta meg az ágyat.
Bebújtam mellé az ágyba,majd oda bújtam hozzá és a fejemet a mellkasomra tette.
-Köszönöm hogy vagy nekem.adtam neki egy csókot.
Hamar elaludtam.
Reggel mikor felkeltem senki nem volt mellettem.
Kimásztam az ágyból és körbenéztem a házba, de Ian sehol sem volt.
Visszamentem a szobába és észrevettem hogy az éjjeli szekrényen van egy cetli.s
Ash!
Be kellett mennem az irodába.Ha úgy érzed kész vagy te is gyere ha nem akkor nem kell.Le tudjuk mondani a fotózást.
Ian

Úgy döntöttem hogy bemegyek a fotózásra.Csak nem tudtam mit vegyek fel hisz nem volt más csak Ian ruhái.
Aztán eszembe jutott hogy a nadrágom hasznosítható.
Kerestem Ian szekrényébe egy sima fekete rövidujút,és felhajtottam és lett belőle egy haspóló.
Hamar beértem az irodába.
Ma már sokkal jobban éreztem magam.
Mikor beértem már késő volt és mennem kellett készülődni,így nem tudtam köszönni Ian-nek.
A lányok hamar kész lettek velem.A hajam is klassz lett és a sminkem is.
Bementem a stúdióba  Ian már fotózott egy lányt.Leültem oldalra hogy ne zavarja a munkát.
A csaj folyton próbált flörtölni,de Ian hidegen hagyta.
Ettől nagyon boldog lettem.
A fotózás végén a csajszi oda ment Ian-hez. Na erre a beszélgetésre én is kíváncsi vagyok.
Közelebb mentem, de csak annyira hogy ne vegyenek észre.
-Jó voltam?.-nyávogott a csaj
-Igen egész jó volt.-rázta le Ian.
-Arra gondoltam van-e kedvem talizni valamikor.-próbálkozott tovább a nőci.
-Sajnálom de nem lehet van barátnőm.-mondta
Ez az!Olyan aranyos de a csajszi már befoghatná.
A csaj egyszer csak közelebb lépett Ian-hez és elkezdte simogatni.
-Rendben, és mit szólnál ha csak néha elszórakozgatnánk? A barátnődnek tudnia se kell róla.
Na hát itt le esett az állam.Hogy képzeli ezt a csaj.Legszívesebben bementem volna, de kíváncsi voltam mit válaszol.
-Nem érted hogy van barátnőm aki fontos nekem,köztünk nem lesz semmi csak munkakapcsolat.-rázta le.
Na éreztem hogy itt az én időm,hogy bemenjek.
Bementem mintha nem tudnék semmit.Rögtön Ian-hez mentem és megöleltem.
Ian-nek ez nem volt elég,megcsókolt.Szóval tényleg felvállaljuk a kapcsolatunkat.
-Szia Ash vagyok,nagyon ügyes voltál.-mutatkoztam be.
-Szia.-köszönt 
Hát azt a képet látni kellett volna,majdnem én is elröhögtem magam.
A csaj kiviharzott a szobából.Végre.
-Na jó mennyit hallottál?-húzott magához Ian.
-Eleget-csókoltam meg
-Na nyomás mert kezdődik a fotózás.-csapott játékosan a fenekemre.
Beálltam a helyemre és már kezdetét is vette a fotózás.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése