2014. január 2., csütörtök

33,

Elpakoltunk mindent, miközben Ian folyton nézett.Nagyon zavarba hozott ezzel.
-Na fiatalok most egy kicsit egyedül maradtok,mert nekem meg Annának el kell mennünk. Körűlbelül 3-4 óra múlva jövünk.-mondta Mag
-Rendben.-mondta Ian.-Jó szórakozást.
Én Annához léptem.
-Anna,segítsek kiválasztani mit veszel fel.-kérdeztem kedvesen.
Anna kézen fogott majd a szobájához húzott.
-Ezek a juháim-mutatta
-Huh, nagyon sok szép ruhád van.-mosolyogtam
Elkezdtem válogatni tényleg nagyon sok szép ruhája volt.
-Szoknyát vagy rövid nadrágot szeretnél felvenni?-kérdeztem
-Soknyát-mondta vidáman.
-Rendben.-válaszoltam
Egy rózsaszín ruhát választottam ki neki amin kis rózsák voltak.
-Ez tetszik?-mutattam fel.
-Igen,igen-lelkendezett
Segítettem neki felvenni.Nagyon jól állt neki.
-Ashlye megcinálód a halam?-kérte
-Persze.
Szépen befontam neki.Gyönyörű szép szőke haja van.
-Megnézhetem magam?
-Várj egy percet,hozok valamit,maradj itt és ne less.
Lementem a táskámért.És amikor  konyha mellett mentem el kihallottam a nevem a beszélgetésből.Ezért oda mentem.Tudom hogy nem szép hallgatózni,de nagyon kíváncsi voltam.
-Kedvelem a lányt.-mondta Mag
-Ennek örülök,mert nagyon fontos nekem.Úgy érzem vele teljesen magam vagyok.És egy  kicsit se gondolok Alexára.
-Vigyázz rá,és ne bántsd meg.
-Ne aggódj nem fogom.-ölelték meg egymást
Én gyorsan felmentem nehogy észre vegyenek.
-Na végje megjöttél.-szólt Anna
-Hoztam valamit,ami mindig kell egy lánynak.
Láttam hogy nagyon kíváncsi lett. Így direkt lasítva húztam ki a táskámból.
-Szájfény.......és........parfüm.
-Hujjá-örvendezett.
Beparfümöztem és be száj fényeztem.
-Na gyere már megnézheted magam.-vezettem a folyosón lévő tükörhöz.
Megnézte magát.Forgolódott a tükör előtt majd megölelt.
-Köcönöm sépen.-lelkendezett majd leszaladt.
Én is mentem utána.Mire leértem már a nappali közepén mutogatta magát,hogy milyen csinos.
-Na akkor indulhatunk.-állt fel Mag.
Ki kísértük őket a kapuig.Majd visszasétáltunk a házba,én a nappaliba akartam menni de Ian visszarántott.Megfogta az egyik kezével az arcom a másikkal a derekam.Majd lassan a falnak nyomott.
-Nagyon ügyi voltál Annával.-súgta a fülembe én meg alig kaptam levegőt.-Az anyukám is kedvel.-folytatta és közben egy csókot adott a nyakamra.
Na nekem se kellett több,a kezem a nyaka köré fontam majd szorosan közel húztam magamhoz és megcsókoltam.
Ebből a csókból egy csókcsata kerekedett.Az előszobából lassan a nappaliba mentünk de a csókunk egy percre se maradt abba.Mikor a kanapéhoz értünk magamra rántottam így ott folytattuk a szenvedélyes csókolózást.
Ian keze már nem egy helyben volt hanem az egyik keze felfedező útra indult a testemen a másik keze pedig hol a hajamba túrt hol pedig az arcomat simogatta.
Én se lustálkodtam.Az egyik kezemmel a hajába túrtam és húztam közelebb magamhoz,a másik kezem a hátánál a pólója alatt volt.
Lassan áttért a nyakamra és ott folytatta a kényeztetést.Közben ő is benyúlt a pólóm alá és simogatott.
Én hirtelen felindulásból levettem a pólóját,ő nem ellenkezett hanem ő is levette az enyémet.
Elismerően végig nézett rajtam majd visszatért a számhoz.Nem tudom hogy tud valaki ilyen isteniül csókolni.
Már én se csak hátul simogattam hanem elől az izmos hasát.Most én voltam az aki megszakította a csókunkat,mert áttértem a nyakár.Halottam hogy sóhajtott egyet.Erre megjött a bátorságom és az egyik kezem lecsúsztattam a fenekéhez és belenyúltam a farzsebébe és megmarkoltam a fenekét.Olyan jó feneke volt hogy legszívesebben egész nap fogdostam volna.
Erre ő visszatért a számhoz és még vadabbul csókoltuk egymást.
Éreztem hogy a keze egyre feljebb jön és megmarkolta mellem.Engem kirázott a hideg és tiszta libabőrös lettem és belenyögtem a csókunkba.
Egyszer csak  kopogott valaki,mi persze azonnal szétrebbentünk és felkaptuk a pólóinkat.
Majd az ajtóhoz mentünk.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése