2014. január 2., csütörtök

34,

Mikor az ajtóhoz értünk akkor vettem észre hogy Ian fordítva vette fel a pólóját,de már nem volt időm szólni neki mert kinyitotta az ajtót.
Az ajtóban egy 25 körüli magas barna hajú jóképű srác állt.
-Szia Ian.-ölelte meg Ian-t.
-Hello Brian!Mi járatban.-kérdezte
Látszólag örült a srác érkezésének biztos régi barátok.

-Hallottam hogy hazajöttél hétvégére.Gondoltam meglátogatlak.Remélem nem zavartam meg semmit.-vigyorgott majd végig nézett Ian felsőjén.-De ahogy látom mégis.-röhögött
Ian játékosan meglökte,majd felém fordult.
-Brian ő itt a barátnőm Ashlye.-mutatott be
A srác oda jött és megölet..
-Örülök hogy megismertelek-bályolgott
-Úgy szintén-mondtam kedvesen.
-Van kedvetek elmenni a térre ott vannak a srácok is-javasolta
Láttam Ian-en hogy menni akar.És meg is értem mióta felköltözött a városba alig látta a barátait.De arról is megvagyok győződve hogy én csak felesleges tényező lennék ott.Ez srác buli.
Ian az én válaszomat várta.
-Menjél nyugodtan én fáradt vagyok ledőlök egy kicsit,de te érezd jól magad úgy is régen láttad a barátaidat.-mosolyogtam rá.
-Biztos nem jössz?-próbált meggyőzni
-Tuti.-adtam neki egy puszit.
Ian Brian-hoz fordult.
-Két perc múlva megyek a kapunál találkozunk csak átöltözök.
Felmentünk a szobába. Ian öltözött én az ágyról figyeltem.Nagy önuralom kellett hozzá hogy a fenekem maradjak.Olyan irtó sexy volt póló nélkül.
-Sajnálom hogy nem jössz.-jött oda hozzám és ölelt át.
-Elleszek ne aggódj-nyomtam puszit a szájára.
Ő a pusziból egy szenvedélyes csókot csinált,majd a fülemhez hajolt és belesúgta..
-Tudod hogy milyen sexy vagy és hogy milyen nehéz uralkodnom magamon a jelenlétedbe.
Én azt hittem ott  összeesek a karjaiban.
-Érezd jól magad.-mondtam neki a kapuban
Néztem ahogy elmennek és mikor már nem láttam bementem a házba.Azt mondtam Ian-nak hogy elleszek,de az az igazság hogy fogalmam sincs mit csináljak.
Úgy döntöttem felhívom Tes-t.Fel is hívtam és elmeséltem neki mindent,na jó a kanapés részt kicseréltem sima tévézéshez.Jó sokat beszéltünk.Amikor végeztünk pont akkor ért haza Anna és Mag.
-Sziasztok.-köszöntem
-Szia Ash. Ian?-kérdezte
-Elment Briannal a térre.-mondtam
-Értem -mondta-Te hogy hogy nem mentél?-kíváncsiskodott
-Úgy gondoltam Ian régen látta már a barátait,had legyen velük..-mondtam
Anna felment játszani a szobájába,mi pedig Maggel a vacsit csináltuk,közben egy csomó dologról beszélgettünk.Nagyon megkedveltem,úgy érzem ő is engem.
Ian vacsorára se jött haza.Mi szépen megvacsoráztunk.Vacsora után Mag elpakolt én pedig olvastam Annának esti mesét.Majd én is elmentem fürdeni.
Meg akartam várni Ian-t de túl álmos voltam így elaludtam.
Reggel éreztem hogy valaki simogatja az arcomat.
-Jó reggelt..-nyöszörögtem.
-Jó reggelt.-nyomott puszit a számra.
-Milyen volt tegnap?-kérdeztem
Kár volt hogy ezt megkérdeztem,mert erről beszélt egy órán keresztül.Én nem szóltam neki hogy nem értek belőle semmit.Csak hallgattam mosolyogva.De láttam rajta hogy boldog ezért nem volt szívem lehangolni.
Lassan megreggeliztünk és elbúcsúzkodtunk Maggitől és Annától,majd elindultunk haza.
Az út elég csendesen telt.
-Haza vagy hozzám vigyelek?.-kérdezte Ian
-Haza ott van Tes és szeretnék vele egy kis időt tölteni.
-Rendben.-fogta meg a kezem.
Mikor hazaértünk már esett az eső. Ian egészen az ajtóig kisért.
-Holnap látlak ugye?-kérdezte
-Igen fotózás.-öleltem át.
Egy lágy csókot lehelt az ajkamra majd beszállt a kocsijába.Néztem míg el nem hajtott.
Lassan felsétáltam.Az ajtó nem volt bezárva ez fura...
Egyenesen Tess szobájába mentem de amit ott láttam.

Tess a volt pasimmal hancúrozott az ágyon.Úgy éreztem mintha gyomor szájon vágtak volna.
Láttam hogy észre vesznek.
-Ash várj.....-próbálta Tess
De én csak szaladtam a zuhogó esőbe.
Csak mentem...és...mentem




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése