2013. augusztus 29., csütörtök

27.

Ma kivételesen sikerült sokáig aludnom,mivel szombat van.
Úgy döntöttem ma nem is nagyon megyek sehova,majd csak Ianhez.
Mivel még öt óra volt az indulásig ,úgy döntöttem áthívom Abby-t.
Írtam is neki egy sms-t.
Abby nincs kedved átjönni hozzám?Csinálhatnánk valamit.
Puszi:Ash.

Pár perc múlva jött is a válasz.
De persze.Fél óra és ott vagyok.
Puszi:Abby
Fél órával később Abby tényleg meg jött egy csomó cuccal a kezében.
-Szia Abby.Mi ez a sok dolog?-kérdeztem.
-Sütit fogunk sütni.-vigyorgott.
-Hogy-hogy?
Kicsit töprengett a válaszon.
-A telefonba úgy tünt mintha még lenne mára programod.-kacsintott-és úgy gondoltam vihetnél muffint.
Na,hát ezen meglepődtem.
-Ezt honnan tudtad?-kérdeztem
-Megérzés,de ki az?-csigázodott fel.
-Hát...nem hiszem hogy elmondhatom.-nyafogtam
-De barátnők vagyunk,kérlek.-nézett kutya szemekkel.
-Na,jó.-adtam meg magam.
-Király.-lelkesedett.
Hogy mondjam el kerítsem vagy írjam körűl vagy esetleg találja ki ő?
Végül egyszerűen csak kinyögtem.
-Ianhez.-mondtam,majd beszívtam a levegőt.
Látni kellett volna a képét milyen fejet vágott.A szeme kikerekedett és a pupillája kitágult..A szája tátva maradt teljesen.
Már azt hittem megkövűlt, amikor hirtelen eltünt az ámulata és kiváncsiság váltotta fel.
-Ti most jártok??-szakadt ki belőle.
-Hát valami olyasmi-.mondtam fülig érő szájjal.
Hirtelen Abby felugrott és elkezdett ugrálni kezdett.
-Uristen,uristen mesélj el mindent!!!-ujjongott.
-Rendben de kezdjük a sütit és közbe kérdezhetsz. -ajánlottam.
-Oksi. Mikor kezdődött.?-kérdezte
Ezen a kérdésen nekem is gondolkodnom kellet.Nem hiszem hogy az első csokunknál volt.
Hanem elöbb.
-Hát szerintem a parton mikor párba voltunk.-válaszoltam és szerintem ez tényleg így van.
Kicsit gondolkodott.
-És mikor volt az első csók?
Erre kapából tudtam a választ.
-Amikor hazahozott a partról.-vágtam rá.
-És hogy jöttetek össze?-kérdezte.
Sóhajtottam egyet é kezdtem a mesét.
-Miútán megcsókoltuk egymást másnap odajött,hogy ez hiba volt és legyünk barátok én persze nagyon elkeseredtem mert én többet éreztem barátságnál.Másnap be se akartam menni de fotozás volt és egy velem egyidős sráccal.Eszembe  jutott hogy féltékennyé teszem és megcsókoltam Logant.-itt Abby szeme elkerekedett.Látszott rajta hogy nehezen képzeli el ezt rólam.-Ian nagyon pipa lett látszott rajta.Beszélni akart velem de én nem engedtem, beszálltam a liftbe és szenvedélyesen elkezdtünk csókolozni-én elpirultam ahogy kimondtam és vissza gondoltam.-Mikor leértünk megbeszéltük hogy mindketten többet érzünk barátságnál és hogy megpróbáljuk.
Abby-nek szemmel láthatólag tetszett a sztori.
-Szóval amikor múltkor bejött és nem is dolgozott.....-nem fejezte be mert félbe szakítottam.
-Csak látni akart.-mosolyogtam.
-Ez olyan romantikus.-mondta.
Én  csak vigyorogtam mint a tejbetök.
-Alexa után te vagy az első lány akire ránéz.
Ezen elgondolkodtam.Remélem hogy sokáig így marad.
-Nagyon kedvelem-mondtam öszintén.
-Szerintem ő is téged.-ölelt meg.
Ezek után Abby volt fiúját szidtuk é lasan kész lett a muffin.

Finom lett.
Közösen elpakoltunk aztán Abby elment.
Persze sok sikert kívánt.Olyan kedves.Az én barátnőm persze sehol.
Felmentem letusoltam majd felöltöztem.

Utána lementem és becsomagoltam  muffint és elindultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése