2013. augusztus 21., szerda

25,

Leadtam a képeket és hazamentem.Amint hazaértem jött egy üzenetem.
Nyolcra  érted megyek.Legyél csinos.
Ian
Nagyon megörültem Nem elég hogy Ian most már hivatalosan is a barátom,még randira is megyünk ez olyan klassz.
Uramisten mint egy ovis úgy viselkedem ,de most mit tehetnék boldog vagyok nagyon.
Mivel még volt egy csomó időm beültem a gép elé és webkameráztam anyuékkal.
Jól vannak.Anya furcsállta mért van ilyen jó kedvem.Én persze csak azt mondtam hogy a munkahely nagyon klassz. Elküldtem neki az új képeket,amin ismét kiakadt.Nem győztem magyarázni hogy Logan csak egy barát.Anyám ha tudná hogy most lett barátom,ráadásul aki már jó pár évvel idősebb mint én.
Lassan el kellett köszönöm mert készülődnöm kell.
Szép lassan kész lettem.Nem nagyon tudtam hogy mit ért azon hogy csinos.Ezért úgy öltöztem hogy vacsizni megyünk.
Ezt vettem fel.

Még öt perc volt nyolcig amikor kész lettem.
Épp a cipőmet vettem fel amikor kopogtak.
Gyorsan rohantam ajtót nyitni.
-Szia-nyitottam ki az ajtót egy hatalmas vigyorral a képemen
-Szia.-mért végig-gyönyörű vagy.
-Oh..köszi.-mondtam elpirulva és  nyomtam egy puszit az arcára.
-Indulhatunk?-kérdezte és a kezét nyújtotta nekem.
Kicsi habozás után beletettem a kezem az övébe,erre ő rákulcsolta az újait az enyémre.
-Persze.-mosolyogtam
Elindultunk,nagyon udvariasan kinyitogatta nekem az ajtókat.
-Hova megyünk?-érdeklődtem.
-Kiváncsi vagy?-mosolygott 
Látszott rajta hogy jól szórakozik rajtam.
-Igen,nagyon-válaszoltam
-Még várnod kell 10 percet.-válaszolta.
Izgatott  hogy már csak ennyit kell várnom.
Ian-nek igaza lett körübelűl 10 perc és leparkoltunk.
-Innen sétálunk-jelentette ki.
Bolintottam. Kézen fogott és elindultunk a Temse partján majd egy hajóra sétáltunk fel.Jobban mondva egy hajó étterembe.
Nagyon szép volt.Egy pincér az asztalunkhoz vezetett minket.
Mindketten rendeltünk.A vacsora nagyon csendbe telt.Miután megvacsoráztunk Ian mellém lépett.
-Van kedved sétálni egyet?
-Igen,menjünk-álltam fel az asztaltól .
Kézen fogva elindultunk.Egészen míg közvetlenűl a víz mellé értünk.
-Ez gyönyörű.-mondtam az ég felé mutatva.
-Szerintem is.-mondta mosolyogva.
-Hogy-hogy ide hoztál?
-Mert ez egy gyönyörű hely és szerettem volna neked is megmutatni.
Nem tudtam erre mit mondjak inkább csak mosolyogva bolintottam.
-Nem fázol?-kérdezte
-Csak egy kicsit-válaszoltam.
Azt hittem ez is olyan filmbeli jelenet mikor a fiú odaadja a kabátját vagy átkarolja a lányt.De nem ez történ kézenfogott és elindultunk a kocsi felé.
A kocsiba teljesen feltekerte a fűtést.
-Jobb már.-kérdezte
-Igen,határozottan.-mosolyogtam
Tényleg jobb volt már nem voltak lefagyva az ujjaim.
Sajnos túl hamar értünk haza.Szívesen töltöttem volna több időt Iannal.
Lassan leállította a motort,felém fordult és rám nézett.
-Jól éreztem magam veled és nagyon gyönyörű vagy ma.-mondta
Én persze teljesen elpirultam és lehajtottam a fejem kínomba.
Felemelte az államat,így kényszerített hogy a szemébe nézzek.
-Imádom mikor a kicsi piros folt megjelenik az arcodon,mert tudom hogy akkor zavarba hoztalak.-mondta és közben végig a szemembe nézett.
Az arcunk egyre közelebb volt egymáshoz az ajkunk majdnem összeért már csak milliméterek voltak hátra,mikor Ian elhuzódott.
Én csak néztem nagy szemekkel,hogy most  mi van.Ő csak egy kajján mosollyal jutalmazta a képemet.
Oh szóval kínoz engem.
Kipattant a kocsiból majd ajtót nyitott nekem,így én is kipattantam.
Kézen fogva sétáltunk a kapuig.
-Holnap dolgozol?-kérdezte
-Igen, megígértem Abby-nek hogy segítek neki. Te?-kérdeztem
-Én nem.-mondta csüggetten
-Kár.-csuszott ki a számon.
Egyre közelebb lépett hozzám már teljesen az ajtónál voltunk.Azt terveztem hogy visszaadom neki a kínzást és én húzzodom el de el is felejtettemm mert már olyan közel volt és nem bírtam ellenállni.
Mire feleszméltem a szája gyengéden tapadt az enyémre.Nekem se kellett több ,rögtön beletúrtam a hajába és közelebb legyen.A testünk már teljesen összeért de nekem még ez is nagy távolság volt.
Miközben én a hajával játszottam ő az egyik kezével az arcomat fogta és cirogatta, a másikkal erőteljesen a hátamat simogatta.
A csókunk egyre hevesebb lett,majd sajnos levegő hiánya miatt zihálva szétváltunk.
Egymásnak döntöttük a homlokunkat és csak néztük egymást.
-Mennem kell.-zihálta Ian
Én még mindig a nyakát öleltem és ő még mindig a derekamat fogta.
-Rendben. Jó éjt!.-nyomtam egy puszit a szájára.
-Neked is.-mondta
Még egy utolsó szájra puszit váltottunk.Na jó ez egy kicsit hosszura sikerült puszi volt.
Néztem ahogy egyre távolodik.Beszállt a kocsiba és elment.
Lassan felbotorkáltam a llépcsön,majd bementem a lakásomba.
Lefürödtem majd ágyba bújtam,mert már késő volt és holnap korán kell mennem.
De nem tudtam elaludni.Folyton Iannen gondolkodtam,olyan édes és olyan jóképű és anyám milyen jól csókol.Imádom!!!
Kár hogy holnap nem látom hiányozni fog.
Ezekkel a gondolatokkal lassan elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése