2013. szeptember 15., vasárnap

28,

Iannél voltam negyed óra múlva.Kicsit izgultam,..na jó nagyon is.
Becsengettem és kinyitotta az ajtót.
-Szia.-mondta majd megcsókolt.
Egy gyors csók volt.Úgy éreztem hogy izgatott ő is.Ettől jobban éreztem magam és megnyugodtam egy kicsit.
-Szia,hoztam sütit.-nyújtottam neki át a tálat.
-Egy angyal van imádom a muffint.-mondta majd adott egy puszit a számra.
Elvette a tálat majd elindult befele a házba majd ki kiabált nekem.
-Nézz körbe nyugodtan.
Nagyon kíváncsi voltam már hol él,milyen a háza.
Elöszőr a nappaliba mentem.

Nagyon pasis volt a nappalija.Majdnem ilyennek képzeltem el.
Utána a fürdőbe mentem.

Ez nem volt olyan amire számítottam de nagyon tetszett.
Utána abba a helységbe mentem ami a legjobban érdekelt: a háloszobája.

Ez a szoba nagyon olyan volt ami Ianre vall.Sötét volt és a fal színe olyan volt amilyennek elképzeltem.Csak egy dolog volt amit nem így képzeltem az pedig az ablak volt.
Sokkal nagyobb volt és ezáltal a szoba is fényesebb volt ,mint ahogy elképzeltem.
Miután jól körülnéztem megkerestem a konyhát és bementem.

Ian a konyhába volt,ami szintén jól illett Ianhez.
-Na körülnéztél?-kérdzte
-Igen nagyon szép a lakásod..-mondtam
-Örülök hogy tetszik.-ölelt meg.-amúgy nagyon finom a süti.
-Köszi,majd sütök máskor is.-vigyorogtam.
-Reméltem is.-mosolygott majd adott egy puszit a fejemre.
Kézen fogott és kihúzott a nappaliba.
-Várj meg itt hozom a filmet.
-Rendbe de siess.-mondtam
Mikor elment közelebb léptem a polchoz és megnéztem a képeket.
Az elsőn egy kép volt Ianról és a családjáról.nagyon boldognak tűnt.
A másodikon Ian volt a barátaival ezen a képen is boldognak tünt.
A harmadikon egy LÁNY volt!!!!!!!Ráadásúl  egy nagyon szép lány volt.

Rögtön rossz kedvem lett.Előjött az a tipikus rondább vagyok izé.De ez nem az tényleg sokkal szebb mint én.
A többiek amikor azt mondták hogy szép akkor eléggé kicsit mondtak.
Ez a lány csodálatos.
Egyszer csak valaki hátulról átölelte a derekamat és a fejét a vállamra tette,Ian volt.
-Ő Alexa.-mondta
-Sejtettem :-mondtam nyersen.
Ian maga felé fordított.
-Mi a baj?-kérdezte
-Semmi .-hajtottam le a fejem
-Látom hogy van valami mond el kérlek.-nézett mélyen a szemembe
-Ő sokkal szebb mint én.-mutattam a képre.
És megint lehajtottam a fejem,de ő megfogta az állam és kényszerített hogy a szemébe nézzek.
-Nekem te tetszel és nem csak azért mert győnyőrű vagy hanem mert kedves vagy és édes.
Ezt még senki nem mondta nekem.Rögtön a karjába ugrottam és megcsókoltam.
Ő azonnal visszacsókolt szenvedélyesen.Beletúrtam a hajába és közelebb húztam magamhoz ő az egyik kezével a hátamat simogatta a másikkal a csípőmet fogta.
Már a falhoz nyomva csókolóztunk egyre vadabban.
Én meghúztam a haját így még közelebb húztam ami  nagy szó mert már így is minden testrészünk egybesímúlt. Felugrottam  Ianre és a lábamat a dereka köré fontam.
Lassan a kanapé felé közeledtünk de közbe egy percre se hagytuk abba a csókolózást.
Óvatosan lefektetett a kanapéra majd ő is rám dőlt és fojtattuk a csókolózást.Én benyúltam a poloja alá és lassan elkezdtem felhúzni. Ian egy kicsit se ellenkezett.Miután megszabadítottam a felsőjétől elém tárúlt a felső teste.Végig simítottam a hasát egészen a gatyája széléig ettől őt kirázta a hideg.Utána a hátát simítottam végig majd nagy bátorságot szedtem és az apró tenyeremmel belemarkoltam a fenekébe erre ő belemosolygott a csókunkba.
Most ő volt soron lassan lehúzta rólam a felsőmet.Teljesen végig mért.
-Győnyőrű vagy.mondta majd újra megcsókol.
Lassabban kezdett csókolni majd a nyakamat csókolgatta utána egyre lejebb ment.Mikor a melleim közé ért és ott megcsókolt kirázott a hideg.Ekkor visszatért a számhoz én e közben a hátát simogattam.
A gatyájához vezettem a kezem és kiakartam gombolni de elkezdett remegni a kezem.Ekkor Ian félbeszakított mindent és elkapta a csuklómat és a fejem mellé szorította.
Én csak kérdően néztem rá.
-Te ugye már nem vagy... tudod?-kérdezte aggódva.
-Nem dehogy.-hazudtam
De még mennyire hogy az voltam.
-Látom rajtad.-mondta és úgy láttam hogy ideges.
-Na jó igen de ez min változtat?-kérdeztem
Ian még idegesebb lett.
-Mindenen.Nem így akarod elveszíteni.
-Te ezt honnan tudod?
-Az mindegy de én biztos nem fogom engedni hogy csak így.Ez különleges dolog.
Kicsit gondolkodtam és nagyon bután kezdtem magam érezni.
-Igazad van.Ne haragudj..-mondtam majd hozzábújtam a már ülő Ianhez.
-Engem se kell félteni.Te ne haragudj.-ölelt át.
Picit csendbe ültünk,majd Ian törte meg a csendet.
-Viszont ha nem veszed fel a blúzod megint neked esek de akkor már nem garantálom hogy fékezni tudom magam.
-Rendben
Felvettem a pólom.
-Na filmezünk?-kérdeztem.
-Igen is hölgyem.-nyomott egy puszit az arcomra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése