2014. június 22., vasárnap

45,

Reggel éreztem hogy valami puhán és melegen fekszek ami szuszog.
Ian.Hát persze hiszen éjszaka haza jött.
Azonnal felkönyököltem és néztem milyen aranyosan alszik.
Egy lágy csókot leheltem az ajkára,de ő csak mocorgott erre egy kicsit.
Na,persze én ezt nem hagyhattam.Elkezdtem apró puszikat adni az arcára,mikor éreztem hogy mosolyog áttértem a nyakára és azt csókolgattam tovább.
Éreztem hogy közelebb húz az egyik kezével.
-Jó reggelt.-néztem rá majd meg csókoltam.
A csókunk egy hatalmas csók csatává alakult és már azon kaptam magam,hogy Ian pólóját rángatom le.
-Nem késel el a suliból?-kérdezte lihegve
-De valószínű.Amúgy tesi az első és úgy érzem lesz itt test edzés.-ültem rá lovagló ülésben.
A csókunk egyre vadabbra sikeredett. Ian lassan szabadított meg a pizsi felsőmtől és mivel nem volt rajtam melltartó  rögtön hozzáfért a melleimhez.
Ki is használta a helyzetet és a szájával kezdte kényeztetni őket.Ez a tevékenysége halk sóhajokat váltott ki belőlem.
A hasát csókokkal borítottam be és kínzó lassúsággal levettem a nadrágját.Csípő vonalát is behintettem apró puszikkal.
Úgy látszik itt lett neki sok mert fordított a helyzetünkön.
-Élvezed ha kínzol?-kérdezte
Én csak egy mosollyal igazoltam hogy nagyon is.
-Na várjál csak...-fenyegetőzött.
Szenvedélyesen megcsókolt, közben a kezével a mellemet masszírozta.
Mikor belenyögtem a csókunkba elmosolyodott és a  nyakamhoz tért.
Egyre lejjebb haladt.Először a mellemet szívogatta és harapdálta,majd egészen a bugyim pereméig mindenhova csókot  lehelt.
Lehúzta az alsóneműm.Azt hittem visszatér hozzám fel.De nem egészen a lábam végéig elment.Én csak kérdőn néztem rá,mire ő kacsintott.
A talpamat és a lábfejemet kezdte csókolgatni,aztán a bokám majd haladt egyre feljebb.
Szétnyitotta a lábam és a combom belső részér lehelt hatalmas csókokat.
Egyszer csak éreztem a nyelvét az érzékeny pontomon,mire egy hatalmasat nyögtem.
Ian mit sem törődve ezzel kínzó lassúsággal nyalt tovább.
Már nem tudtam és nem is akartam visszafojtani a nyögéseimet.
Mikor éreztem hogy begyorsul, az egyik kezemmel belemarkoltam a hajába a másikkal pedig a takarót markolásztam.
Ilyen fantasztikus gyönyörben még nem volt részem.
Mikor éreztem hogy az alhasam kezd bizseregni,jelzés képen kicsit meghúztam Ian haját.Erre ő abbahagyta.
Meghökkenve néztem rá,mikor már rajtam feküdt.
-Én is élvezem a kínzásod.-duruzsolta a fülembe.
Átkaroltam a nyakát majd közelebb húztam és megcsókolta.
Úgy döntöttem ideje változtatni a helyzeten.
Kicsit meglöktem Ian-t jelezve hogy csere van. Nem ellenkezett csak fordított a helyzeten.
Lejjebb csúsztam és se szó se beszéd kezembe vettem férfiasságát és elkezdtem rajta mozgatni a kezem.
Ő lecsukott szemmel nagyokat sóhajtva élvezte ezt.
Mikor úgy ítéltem hogy elég oda másztam az éjjeli szekrényhez,kivettem egy óvszert,majd rágörgettem Ian ágaskodó szerszámára.
Fölé másztam majd ráereszkedtem férfiasságára.Elhelyezkedtem és oda hajoltam egy csókért.
Lassan elkezdtem mozogni,ami mindkettőnkből sóhajokat váltott ki.
Egyre gyorsabban mozogtam és néha néha egy egy nyolcast írtam le a csípőmmel.
Mikor Ian látta hogy fáradok helyzetet cserélt anélkül hogy kicsúszott volna belőlem.
Először lassan mozgott fel le.Minden lökésnél egy egy csókot lehelve a számra.

Aztán fokozatosan gyorsult ezzel fokozva nyögéseimet,amik nem mondhatóak halknak.
A lábam a dereka köre fontam hogy még jobban közel legyen.
Egyre és egyre gyorsabban lökött,már szerintem a szomszédok is hallottak minket.
Éreztem a bizsergő érzést az alhasamban.
-Ian.....én....mindgyárt...-nyöszörögtem.
-Én is...-lihegte
Egy utolsó nagy lökés után mind a ketten elélveztünk.
Ian mellém gurult és a mellkasára vont.
-Szeretlek:-suttogta a fülembe
-Én is nagyon szeretlek.-csókoltam meg.
Kicsit itt pihegtünk majd elkezdtem kikászálódni az ágyból,de Ian vissza húzott.
-Hová mész?-kérdezte
-Suliba,tudod valakinek oda is kell mennie-nyomtam egy puszit az arcára.
Erre ő is felállt és ő is elkezdett készülődni.
-Te mi a francot csinálsz?-kérdeztem
-Hát elviszem a barátnőmet a suliba.-mosolygott
Oda futottam hozzá és megcsókoltam.Olyan kis aranyos.
Lassan eltolt magától.
-Ha így folytatjuk soha nem jutsz el az iskoláig.-mosolygott folyamatosan
Gyorsan felöltöztem:

-Indulhatunk.-mondtam
Kézen fogva sétáltunk a kocsiig,majd kábé 10 perc alatt a suliban voltunk.
Ian egészen a kapuig kisért.  Ott hosszú csókot váltottunk.
-Szeretlek.-súgta két csók között
-Én is nagyon.-mosolyogtam mint a tejbe tök.
Még édes vigyorgó pillantásokat vettetünk egymásra (amitől egyébként hánynom kell.)
Nagy nézelődésembe nekimentem Anginek.
-Nicsak-nicsak kinek vette el az eszét egy fiú,egy eszméletlen dögös fiú.-gúnyolódott.
Úgy látszik kiheverte a tegnapit.Sajnos.
-Mit akarsz Angi?-kérdeztem fáradtan.Már elegem van hogy folyton engem cseszeget.
-Hát sikeres modell szeretnék lennni,szeretnék egy híres gazdag férjet,mondjuk Brad pit-et,-kis szünetet tartott és mosolygott-amúgy éppen ebben a pillanatban a barátodat-fejezte be.
Először köpni nyelni nem tudtam.Van bőr a képén?
Egyszerűen pofán röhögtem és ott hagytam a francba.
-Úgy is megszerzem.-kiabált utánam
-Hajra:-mosolyogtam vissza rá.
Teljesen bíztam Ian-ben. Nem nagyon adott okot,hogy ne tegyem.
A nap csiga lassan telt el, ráadásul Tess sem volt ma suliban.
Suli után úgy döntöttem meglátogatom a stúdiót.Köszönök Abby-nek meg a lányoknak és persze Ian-nek is.
Ezekkel a gondolatokkal mosolyogva mentem a studióba.
Beérve láttam hogy Ian nincs sehol.Mindenütt megnéztem de sehol sem volt.
Nem is értettem hiszen úgy volt hogy nem rég lesz egy fotózása.
Elindultam Abby-hez.
-Szia Ab.-köszöntem vidáman.
Rám nézett és lesütötte a szemét.
-Szia Ashlye.-mondta kimérten
Anyám mi folyik itt? Valami nem stimmel.Miért ilyen kimért és miért a teljes nevemen szólít?
-Nem tudod hol van Ian?-kérdeztem kedvesen
Meglepve nézett rám.
-Nem hallottad?-kérdezte és mikor látta az értetlen arcomat folytatta.-ma fel akart mondani,de nem engedtük neki.Ő a legjobb fotósunk.-mondta.
-De miért akart kilépni-értetlenkedtem tovább.
-Ash, már így is sokat mondtam,menj haza és beszéljétek meg.-mondta majd kiment a szobából.
Ezek szerint én is benne vagyok ebbe az egészbe.Vajon mit tettem?
Nem gondolkoztam tovább rohantam haza azonnal.
Szinte az egész utat futva tettem meg.Mikor az ajtó elé léptem óriási hangzavar volt benn.
Beléptem,olyan látvány fogadott amit ritkán látok.Egy csomó széttört dolog hevert a földön.
Halottam hogy Ian még mindig zúzza a berendezést.Gyorsan bezártam az ajtót és rohantam a hang forrása fele.
Ian a hálószobába volt és épp a képeket törte szét amin ketten voltunk.
-Ian mi a francot csinálsz??-ordítottam és kikaptam az egyik közös képünket a kezéből.
-Mikor  akartad elmondani vagy nem is akartad?-üvöltött
Teljesen ki volt kelve önmagából.Nagyon megijesztett.
-Miről beszélsz?-kérdeztem
Még mindig nem értettem hogy miről van szó,de ezek szerint nagyon komoly.
-Max-ről!!Tudod hogy állok hozzá,menyire utálom és megígérted hogy nem mész a közelébe erre elmegyek és rögtön pózolsz neki.-vágta fejemhez üvöltve a szavakat.
Most már tisztába voltam vele mi a baja és iszonyatosan szégyeltem magam.
-Ian sajnálom csak...-kezdtem de félbe szakított
-Ne,csak ne.. próbáld megmagyarázni-fröcsögte a szavakat.-kitalálom nem akartál fájdalmat okozni de olyan csábító volt.Apropó mit kaptál cserébe pénzt autót?-üvöltött tovább.
Lehajtottam a fejem és éreztem hogy a könnyek szúrják a szemem de nem engedek nekik utat.
-Na mit kaptál?-erősködött
-Szalagavató ruhát.-motyogtam magam elé.
Először csak nézett rám majd szó szerint képen röhögött.
-Ezt most komolyan mondod?-már már hisztérikus volt a hangja-egy kurva szalagavató ruháért csináltad-üvöltötte majd felborította az ágyat.
-Ian én...-kezdtem de ismét félbeszakított.
-Azt hittem más vagy,hogy megtaláltam a legcsodálatosabb és legszebb lányt akit valaha ismertem,de mekkorát tévedtem pont ugyan olyan vagy mint a többi.-mondta undorodva na itt szakadt el a cérna és kezdett el a könnyem megállíthatatlanul folyni.
-Végeztünk.-mondta ki azt a szót amitől a legjobban féltem.
-Ian kérlek ne,beszéljük meg. Esküszöm nagyon de nagyon megbántam és nem kell a ruha sem csak kérlek ne csináld ezt..-mondtam majd próbáltam megölelni de ellökött magától.
-Tartsd meg a ruhát legalább az megmarad neked,reggelig menj el az összes cuccoddal együtt.-mondta majd kisétált az ajtón.
Amint az ajtó zár kattant a földre rogytam és kitört belőlem a zokogás.
A szívem apró darabokra tört és halvány lila gőzöm nem volt hogy hozzam rendbe ezt az egészet.
Éreztem hogy ennek vége teljesen,nem tudod mit csinálni.
Leefeküdtem a földre magam alá húztam a térdem és csak sírtam és sírtam és sírtam......













1 megjegyzés: