2014. április 20., vasárnap

43,

Feltettem a nyakamba a nyakláncot és azt szorongatva indultam be az osztály terembe.
Irodalommal kezdek.Szerencsémre a folyosón senki olyanba nem futottam bele aki gonoszkodott volna velem.
Az osztályba érve lefagytam Tess ott várt a helyemen.
Erőt vettem magamon és szépen szónélkül leültem.
-Ash kérlek beszéljük meg.Nagyon sajnálom amit tettem.Rettenetesen megbántam.-váltott már szinte könyörgő hangnembe.
Én megpróbáltam továbbra is levegőnek nézni.
-Ash kérlek mondj valamit.-könyörgött
-Nincs mondanivalóm számodra.-mondtam kegyetlenül.
Tess csendben visszaballagott a helyére és végre valahára megszólalt a csengő.
Az irodalmat mindig is szerettem.Ezért is jelentkeztem olyan egyetemre ahol ezt folytathatom.
Mikor kicsengettek és próbáltam kimenni a teremből valakik utamat állták.
-Szia Ash hogy telt a szünetet?-kérdezte nyafogva Angela.
Ő volt a suli legidegesítőbb legelkényesztetettebb lánya és engem folyton kiszúrt magának és megállás nélkül szívatott.
-Kösz jól.-mondtam és próbáltam tovább menni.
-Te meg se kérdezed hogy nekem milyen volt?-kérdezte
Hát ebből semmi jó nem sül ki,majd az biztos.
-Angela a te szünetet hogy telt?.-kérdeztem unottan.
-Hát ha már így kérdezed összejöttem a volt pasiddal.-mosolygott-ja és rájöttem hogy csodaszép vagyok modellnek és csináltattam egy portfóliót.-fejezte be
-Ez fantasztikus örülök neki.-mondtam majd kikerültem.
Hogy-hogy összejött Jack-el? Ő Tess-el jár.Vagy mégsem.Meg kell keresnem Tess-t.
Legjobb barátnő révén tudtam hogy hol bujkál ha rossz kedve van.Így hát elindultam a suli udvar kis eldugott részér.
Meg is láttam Tess-t ép a falnak támaszkodva állt és gondolkodott.
-Tess.-mondtam halkan.
Amint meghallotta felém fordult és láttam a szemében a meglepődést és megkönnyebülést is egyszerre.
-Ash ..én..-kezdte de belefojtottam a szót.
-Igaz hogy nem vagy együtt Jack-al?-kérdeztem kertelés nélkül.
-Igaz-mondta
-De miért?-kérdeztem hitetlenkedve
-Hát azért mert miután elszaladtál én annyira megbántam az egészet és azonnal szakítottam vele.-mondta lehajtott fejjel.
Éreztem hogy könnyek gyűlnek a szemembe.Azonnal oda is rohantam hozzá és megöleltem.
-Ash tényleg nagyon sajnálom-mondta mér ő is szipogott.
-Béküljünk ki .-mondtam megölelve
Ő csak még jobban szorított éreztem hogy sír.
-Mennünk kell elkésünk.-húztam magam után.
A nap többi része nyugisan telt.Suli után sajnos Angela megtalált ismét.
-Jaj látom újra szent a béke.A csúnyák tartsanak össze.-vigyorgott.
A barátnői marha viccesnek találták ezt a poént. Tess viszont nem.
-Jaj édesem hallom modell leszel.-mondta gúnyosan.
-Igen,tudod ezt a szépséget meg kell osztani a világgal.Persze ezt te nem értheted.-mondta Angela
Tess csak vigyorgott.
-Babám vegyél egy Bruno Mars CD-ét. Majd utána dumálj.-mondta Tess majd magához húzott.
Mikor kiértünk a suli területéről akkor fordultam szembe vele.
-Ez mire volt jó?Most megfogják tudni.-akadtam ki.
-Nem baj.Ezt kell tennünk.Így legalább leszáll a magaslóról.-mondta
-De én nem akartam hogy tudják,de már mindegy.
Egy darabig csendben sétáltunk majd Tess megkérdezte.
-Akkor vissza költözöl?Egyáltalán hol laksz?
-Szerintem nem költözök vissza.-mondtam-de nem miattad hanem mert szeretnék ott maradni ahol lakom.
-Hol van az az ott?-kíváncsiskodott.
-Ian-nél.-mondtam ki.
Tess megállt az út közepén.
-Te komoly a fotós Ian-nél laksz.De hogy-hogy?-hüledezett
-Hát már egy ideje együtt vagyunk,és nagyon szeretem.-mondtam
Tess erre a nyakamba ugrott sikítva.
-Uristen de örülök.-sipítozott.
Alig tudtam lecsitítani.
-Át jössz hozzám?-kérdeztem végül.
-Ki nem hagynám,muszáj megnéznem hol laksz.-mosolygott
Hazamentünk busszal mert nem volt kedvünk gyalogolni.
Bementünk a házba és Tess-már rögtön végig rohant az egészen és jól szemügyre vette.
Majd megállt a képem előtt amit a nappaliba tett Ian.

-Nagyon boldognak látszol rajta.-mondta
-Az is vagyok.Most hétvégén csináltuk.-magyaráztam.
-Tényleg, hol van Ian?-kérdezte
-Olaszországba egy fotózáson.-meséltem.
-Mikor jön vissza.-kérdezte.
-Szerdán éjszaka.-mondtam
Csináltam vacsit mindkettőnknek,majd vacsi után beszélgettünk mindenféléről.
Minden részletet el kellett mesélnem ami történt Ian-nel.
Tess kicsit fenn akadt a szexuális részeknél.
De nagyon örültem hogy megint beszélgethetünk,csak úgy összevissza mindenről.
Tess olyan 9-kor hazament én meg beszéltem Ian-nel telefonon.
Elmesélte hogy jó a szállás finom a kaja is,csak nagyon hiányzok neki.Ezen tökre meghatódtam.
Ezek után lefeküdtem aludni.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése