2014. április 19., szombat

42,

Ian mellkasához bújva ébredtem.Nem volt szívem még felkelteni.
De muszáj volt elkezdenem összepakolni a dolgokat,mert hamarosan indulnunk kell haza.
Holnap nekem már iskola neki pedig dolgoznia kell.Nem tudom hogy egyeztetem össze a munkát és a sulit.Ráadásul rettegek a Tes-sel való találkozástól.
Lassan feltápászkodtam úgy hogy ne ébresszem fel Ian-t.
Bementem a fürdőbe gyorsan letusoltam majd felöltöztem,majd elkezdtem az összepakolást.Elsőnek Ian-ét  utána meg a sajátomat.
Mikor végeztem hallottam hogy Ian ébredezik.Oda mentem az ágy szélére és mielőtt kinyitotta a szemét egy csókot leheltem az ajkára.
-Mindig ilyen ébresztést szeretnék.-mosolygott
-Na akkor gyerünk fürödj és öltözz.Indulnunk kell.-öleltem meg.
Ian komásan feltápászkodott és besétált a fürdőbe.Persze én előtte végig néztem tökéletes meztelen testén.
A háta csupa izom,de nem az a túl izmos,hanem az a pont jó.A szemem megakadt formás fenekén.Amit imádtam Ian-en az a feneke volt.
Mire ki jött már teljesen kész voltam a pakolással,sőt még kávét is hoztam.
-Oh életmentő vagy.-mondta mikor oda adtam a frissen hozott kávét.
Kijelentkeztünk és már mentünk is haza.Az út csendesen telt.
Végig fogtuk egymás kezét és néha néha egymásra mosolyogtunk.Le se tagadhattuk volna hogy szerelmesek vagyunk.
Hulla fáradtan értünk haza. Ian egyből az ágyba ment.Én annyira nem voltam álmos.
Ki vettem egy Colát a hűtőből,hátha jobban pörgök.
Sikerrel is jártam,míg Ian aludt,én addig kipakoltam mostam sőt még vacsorát is főztem.
Éppen befejeztem a salátát a vacsihoz mikor két ölelő kezet éreztem a derekamon.
-Nem is pihentél semmit?-kérdezte
-Nem voltam olyan fáradt.-mosolyogtam.
-Te aztán nem vagy semmi. Mostál,takarítottál és még főztél is.angyal vagy.-fordított magával szembe majd megcsókolt.
A csókból egy heves csókolózás alakult ki. Ian felültetett a konyha pultra és úgy csókolóztunk tovább.
-Kihűl a vacsora-húzódtam el levegő után kapkodva.
-Rendben.-lihegte ő is.
Ki tettem mindegyikünknek a kaját és csendben elkezdtünk enni.
-Nagyon finom.-mosolygott rám.
-Köszi.
-Figyelj Ash beszélnünk kell valamiről.-mondta 
-Igen?-kérdeztem gyanakvóan.
Egy cseppet sem tetszett az arckifejezése se a hangsúly amivel mondta.
-Míg a konyhába voltál felhívott a főnököm és azt mondta hogy holnap reggel el kell mennem egy fotozásra-itt szünetet tartott-Olaszországba -nyögte ki.
Először köpni-nyelni nem tudtam.
-Mi van?-akadtam ki
-Ne izgulj csak három nap.-nyugtatgatott.
-De erről miért csak most szól.-higgadtam kicsit lejjebb.
-Nem tudom de ígérem minden nap beszélünk-mondta most már mellettem guggolt. 
-Rendben.-egyeztem bele.
Evés után elpakoltam. Ian mindenképpen segíteni akart de nem engedtem.
-Elmegyek zuhanyozni.-ordítottam neki
-Oké-nézte tovább a Tv-t
Éreztem hogy a meleg víz ellazítja a testemet.Ezzel csak az a baj hogy ilyenkor jön a kavargó gondolataim özöne.
Rettegtem a sulitól.Féltem Tes-től, féltem a volt barátomtól,és féltem a többi diáktól.Mindig piszkáltak hogy apuci elkényeztetett kislánya vagyok.A másik hogy, mi van ha tudják hogy modellkedem,ebből vajon milyen gúnyt űznek majd?És itt van Ian. Pont most megy el mikor szükségem lenne rá.
Ki kell vernem ezeket a gondolatokat a fejemből mert megőrülök.
Felvettem a pizsamámat és bebújtam az ágyba. Ian már ott feküdt.
-Mikor mész holnap?-kérdeztem
-Reggel korán.De elviszlek előbb a suliba.-mosolygott rám.
Közelebb bújtam hozzá és adtam neki egy puszit.
-Köszönöm.-mondtam majd lassan mindketten elaludtunk.
Reggel az ébresztő órám csörgésére keltem,de ki is nyomtam és megpróbáltam visszaaludni.
De Ian nem hagyta apró puszikkal halmozta el az arcom majd a nyakam.Egyszer csak elkezdett csiklandozni.
-Hagyd abba.-nevettem
-Ébren vagy?-kérdezte
-Igen csak hagyd abba.-nyüsszögtem.
Felkeltem és elszontyolodva láttam hogy Ian már összecuccolt.
-Mikor keltél?-kérdeztem
-Elég hamar hogy reggelit csináljak neked.-terelte a témát.
Lassan kikászálódtam az ágyból és kimentem a konyhába.Nagyon gusztosos reggelit csinált nekem.
Azonnal be is faltam és a kávét is megittam.
Szótlanul felöltöztem Ian pedig végig telefonált.Úgy vettem ki hogy a szállást rendezte.
Valami egyszerű ruhát vettem fel nehogy kitűnjek és piszkáljanak.

Mikor mindennel kész lettem vártam Ian-t a bejárati ajtónál.
-Jaj sajnálom csak le kellett rendeznem pár dolgot.-mondta
Az autó út csendes volt a suli nem is volt messze,negyed óra alatt oda is értünk.
Leállította a motort és szembefordult velem.
-Ash nagyon fogsz hiányozni,de vettem neked valamit amiről majd eszedbe jutok.-mondta
Elővett egy kis dobozt.Én csak meglepődve ültem ott.
Egy gyönyörű szív alakú nyakláncot vett elő belőle.

-Úristen,ez gyönyörű.-mondtam ámuldozva.
Magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam.
Jó pár percig csókolóztunk.
-Azt hiszem mennem kell,mert elkések.-mondtam lihegve
-Rendben.-csókolt meg utoljára
Nagyon nehezen szálltam ki a kocsiból.Baromira hiányozni fog.
Mosolyogva visszanéztem és integettem neki.
Na akkor vágjunk bele mondtam magamnak majd elindultam az iskola felé.






1 megjegyzés: