2013. május 23., csütörtök

2, Suliban

Reggel hét van. Megint egy uncsi napnak nézünk elébe.Ma nehéz óráink lesznek ,de délután elmegyünk a többiekkel a parkba.Nehezen de kikászálodtam az ágyból és lassan elkészültem.Egy farmert és egy fehér 'I love you' feliratú polot.Mikor megvolt a hajam és a sminkem is lementem reggelizni.Próbáltam késön lejönni hogy ne találkozzak a szüleimmel.Sajna anyával találkoztam.
-Szia Ash! Hogy aludtál.:-kérdezte .
Persze mintha érdekelné.
-Jól kössz!:-mondtam flegmán.
-Jó nem kell leharapni a fejem:-kapta fel anya a vizet.
 -Tudod inkább lépek:- mondtam.
Megfogtam egy almát és elindultam az ajtó felé hogy lelépjek,de anya közbe vágott.
 -Állj meg kisasszony.:-kezdett bele.De én meg se vártam csak kisétáltam az ajtón Reméltem,hogy a napom jobb lesz mint a reggelem. Végig sétáltam az utcánkon ,egy nagyon szép környéken lakunk a kertvárosba. Sajna a barátaim bent laknak a városba. A suliba menet azon gondolkodtam ,hogy miért lett vége a kapcsolatunknak Jackel.Ezen már túl kellett volna lépnem de nehéz.Ezen gondolkodtam mikor találkoztam Tessával .
-Szia csajszi.-mondtuk szinte egyszerre. Egész uton beszélgettünk mindenféléről.Tess elmesélte hogy megint új pasija vsan ez meg se lepett. A nap többi része uncsin telt Nick nem jött be ,mert dogát írtunk fizikából.Mi persze fedeztük nekem úgy is elhitték hisz 'jó kislány vagyok' Párszor összefutottunk a hülye csajokkal akik be is szologattak.Én nem nagyon szoltam vissza azonban az LB-ém igen .Jól le is cseszett hogy én milyen kis szende szűz vagyok és hogy pofázzak vissza. Az ebéd ehetetlen volt,de ezt már megszoktuk nem újdonság. A suli után Tessel nem rögtön a parkba mentünk Nickhez.Elöbb bementünk vásárolni. Mivel apámmal nem jó a kapcsolatunk tipikusan sok pénzt ad így gyakran vásárolok,de nem cak magamnak hanem Tessnek is.Vettünk egy két új polot azután elindultunk a parkba Nickhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése