2013. május 23., csütörtök

1,Magamról

Sziasztok a nevem Ashlye Morgan! 18 éves vagyok és még mindig a szüleimmel élek sajnos :-( . 12.-es vagyok de még fogalmam sincs mi legyek. Londonba élek az apám munkája miatt. Apám, Frank ugyanis sebész és két éve ide kellett költöznünk.Mondanom se kell hogy azóta elég rossz a kapcsolatunk. Anyámmal Maggel is rossz hisz ő akarja irányítani az életemet.Van egy testvérem Lisa aki két évvel fiatalabb nálam , ő egy kicsit se normális de tényleg. Két barátom van akiket nagyon szeretek. Tessa egy örült csaj akivel tudok hülyülni és bármit elmondhatok neki és bármiről beszélhetek vele. Ő nagyon szép és döglenek utána a pasik,ezt ki is használja.Mindig más pasival van ,hetente vált.De én így szeretem. A másik barátom Nick ő egy nagyon kedves és megértő srác . Régebben jártunk egy-két hónapot de rájöttünk,hogy ez csak barátság semmi több. Vele is imádok hülyülni. A sulim jó suli a tanárok azt hiszik hogy aranyos kedves lány vagyok,  a suliba tényleg az vagyok .Ezt máshol nem lehet elmondani rólam,ha a haverjaimmal vagyok megörülök teljesen.Rengeteg emberrel jóba vagyok,persze vannak kivételek. Minden iskolában vannak olyanok akik féltékenyek.Persze kivülről úgy látszik hogy szerencsés vagyok; szép ház ,sok pénz ,jó cuccok,de nem látják a családi viszályokat azt hogy ott kellett hagynom a régi otthonomat.De már ez az otthonom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése