2013. október 6., vasárnap

30,

Hazaértem letusoltam ettem egy kicsit és mivel még volt egy órám úgy döntöttem pihenek fél órát.
Felvettem a pizsim és ledőltem a kanapéra.
Arra ébredtem hogy a fejem nem a párnán van és megy a Tv.
Kinyitotta a szemem és Ian ölébe volt a fejem.
-Szia Ash.-nyomott egy puszit a fejemre.
-Uristen elaludtam.Ne haragudj.-lett azonnal bűntudatom.
Ian magához húzott és átölelt.
-Semmi baj de máskor szólj ha fáradt vagy.-mondta
-Amúgy hogy jutottál be?.-kérdeztem
-Tess engedett be.Nem is montad hogy hazajött.
Mi Tess itthon van???Ezt nem tudtam és most hol lehet.
-Mert én se tudtam hogy itt van.Hol van most?
-Elment hogy kettesbe legyünk.-vigyorgott Ian.
Kicsit gondolkodtam aztán eszembe jutott valami.
-Ezek szerint ő tud rólunk?-.lepődtem meg.
-Igen és lassan a többieknek is elmondhatnánk,mert ma még ezt se csináltuk.-mondta
Majd gyengéden az ajkait az enyémre tette.Lassan egyszerre mozgott a szánk.
Közben én a hajába túrtam, ő meg a a hátamat simogatta.
Egy kis idő után befejeztük nehogy valami hülyeséget csináljunk.
-Igen ez nekem is hiányzott.-mondtam és a mellkasára hajtottam a fejem.
Kis csend lett.Aztán Ian megkérdezte
-Mit csináljunk?
Kicsit töprengtem aztán eszembe jutott valami.
-Várj meg az ajtóba,mutatok valamit.
Ian értetlenűl nézett de azért teljesítette amit kértem.
Én azonnal berohantam a szobámba és előkerestem egy pokrócot.
-Indulhatunk.-léptem Ianhez.
-Hova megyünk?-kíváncsiskodott.
-A tetőre.-mosolygtam.
A tetőnket még akkor vettem észre mikor egyedűl voltam és felmentem és eldöntöttem hogy ez én kis búvóhelyem lesz.
Lassan felbatyogtunk a lépcsőn.
Ian-nek tátva maradt a szája.Gondoltam hogy ez lesz ez a legjobb hely.

-Na hogy tetszik a búvóhelyem?.-bújtam hozzá.
-Hát ez elképesztő.-mondta.
Kiterítettem a plédet amit felhoztam.
Letelepedtünk majd az eget kezdtük nézni.

-Gyönyörű.-mondtam ámulattal- imádom ezt a helyet.
-Nekem is tetszik.Köszönöm hogy megengedtem hogy feljöjjek.
Mondta majd egy csókot lehelt az ajkamra.
-Érezd magad nagyon megtisztelve,te vagy az első aki ide feljött.-mosolyogtam
Kábé tíz percig csendbe voltunk,majd Ian megkérdezte.
-Figyi Ash holnap nem jönnél el a családomhoz?Szeretnélek bemutatni.
Egy percig nem kaptam levegőt.Be akar mutatni a családjának?
Már most??Ez komoly,ezek szerint Ianek komoly szándékai vannak.
Még töprengtem volna magamba így pár percet,majd Ian-re néztem és láttam hogy a válaszomra vár.
-Ja persze,szívesen.
Ian látta rajtam hogy valami baj.
-Mi a baj?
-Mivan ha nem tetszem neki?-kérdeztem.
Erre Ian csak nevetett.
Kiröhög ez most komoly?Én itt egy fontos dolgon agyalok erre ő nem vesz komolyan.
-Na ne röhögj ez komoly.-durciztam be.
-Olyan buta vagy.Biztos imádni fog,úgy ahogy én.
Mondta majd megcsókolt.Lágyan még is szenvedéllyel.
-Kösszönöm .-öleltem át.
Lassan kezdett hideg lenni ,ezért bementünk a házba.
-Nekem most mennem kell.-mondta Ian.
-Nem maradtsz éjjszakára?.-kértem
-Nem lehet,sajnálom..-mondta csüggetten.
-Én is.-szomorkodtam.
Ki kisértem az ajtóig.
-Holnap reggel 8-ra jövök érted.
-Rendben.Jó éjt.-csókoltam meg.
-Neked is.-csókolt ő is meg




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése